کد خبر : 1871359 | 01 اسفند 1401 ساعت 09:29 | 11.5K بازدید | 12 دیدگاه

نشست ساپینتو و فتح الله زاده، عذرخواهی صادر می‌شود

به نظر می رسد، روز گذشته و در پایان تمرین استقلال نشست مهمی میان ریکاردو ساپنتو و علی فتح الله زاده برگزار شد.

نشست ساپینتو و فتح الله زاده، عذرخواهی صادر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که روی ماتا به دلیل محرومیت ریکاردو ساپینتو به کنفرانس خبری آمد، در پاسخ به این سوال که نظرش پیرامون حواشی ایجاد شده روی نیمکت استقلال چیست؟ گفت: «درباره این موضوع آقای مدیرعامل و ساپینتو صحبت کرده‌اند و به نتیجه هم رسیده‌اند که نتایج آن در آینده اعلام خواهد شد. همانطور که قبلا گفته‌ایم، وقتی می‌خواهند ما را تخریب کنند، ما بیشتر قوی‌تر می‌شویم. فردا نشان می‌دهیم قوی هستیم و یک خانواده هستیم و اجازه نمی‌دهیم کسی به این خانواده رخنه کند.»

پیش بینی می شود، مهمترین بحث در این نشست انتشار بیانیه ای در کانال رسمی باشگاه استقلال در راستای تعلیق دو جلسه از محرومیت ریکاردو ساپینتو بود. کمیته انضباطی در رایی که علیه این مربی صادر کرد، اعلام داشت در صورت عذرخواهی رسمی سرمربی تیم استقلال دو جلسه از محرومیت تا پایان فصل به حالت تعلیق درخواهد آمد. البته باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته انضباطی معترض شده است و بر این عقیده است این پرونده باید از سوی کمیته اخلاق مورد بررسی قرار می گرفته نه کمیته انضباطی. باید منتظر ماند و دید که در نهایت کمیته استیناف چه رایی را برای این پرونده صادر می کند.

بعد از نشست میان ریکاردو ساپینتو و علی فتح الله زاده پیرامون حضور بازیکن جدید در ترکیب تیم خبری به بیرون درز پیدا نکرده است و به نظر می‎‌رسد به طور کامل حضور بازیکن جدید در ترکیب تیم آبی منتفی شده است.

دیدگاه‌ها