کد خبر : 1871360 | 01 اسفند 1401 ساعت 09:32 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل تعویض زودهنگام مولر: فقط 1.2 کیلومتر کمتر!

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، مجبور شد توماس مولر را در بازی برابر گلادباخ پس از 16 دقیقه تعویض کند و حالا دلیل این تصمیم مشخص شده است.

دلیل تعویض زودهنگام مولر: فقط 1.2 کیلومتر کمتر!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این هفته برابر بروسیا مونشن گلادباخ به میدان رفت و اخراج دایو اوپامکانو باعث شد که برنامه این تیم به کلی عوض شود و در نهایت شکست را بپذیرد. 
اخراج اوپامکانو در ابتدای بازی کار را برای ناگلزمان روی نیمکت بسیار دشوار کرد و این مربی آلمانی مجبور شد تغییراتی را در تیمش بدهد. او از بین مهاجمان تیمش تصمیم گرفت مولر را از زمین بیرون بکشد و این تصمیم دلیل کاملا تاکتیکی داشت. 
با بررسی آمارها مشخص می‌شود که مولر کمترین سرعت را در بین مهاجمان بایرن در زمین دارد. چوپوموتینگ این فصل با 33.4 کیلومتر بر ساعت سریع‌ترین بازیکن این تیم لقب گرفته است. 

1803607

سرژ گنابری هم با 32.9 کیلومتر بر ساعت در جایگاه دوم در خط حمله این تیم قرار دارد و پس از او مولر ایستاده که 31.7 کیلومتر بر ساعت سرعت او بوده و همین 1.2 کیلومتر کمتر باعث شد که این بازیکن انتخاب ناگلزمان برای تعویض باشد. 
سرمربی بایرن پس از پایان این بازی تاکید کرد که این تصمیم برایش بسیار دشوار بوده و برای مولر هم ابراز ناراحتی کرد. او اضافه کرد: «من به مولر گفتم که ما به بیشترین سرعت ممکن نیاز داریم و چوپو باید برای ضربات شروع مجدد در زمین بماند.» 

دیدگاه‌ها