کد خبر : 1871371 | 01 اسفند 1401 ساعت 10:01 | 4.7K بازدید | 3 دیدگاه

شکست یاران لبران در آل‌استار با رکوردشکنی تیتم

مسابقه آل‌استار ۲۰۲۳ با پیروزی یاران یانیس برابر یاران لبران تمام شد و جیشن تیتم با ۵۵ امتیاز عنوان ارزشمندترین بازیکن این مسابقه را به دست آورد.

شکست یاران لبران در آل‌استار با رکوردشکنی تیتم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسابقه آل‌استار ٢٠٢٣ بامداد دوشنبه در شهر یوتای آمریکا برگزار شد که تلفات زیادی داشت اما در نهایت جیسن تیتم توانست از نظر امتیازآوری رکوردشکنی کند و باعث پیروزی تیم یانیس بر تیم لبران با حساب ۱۸۴ بر ۱۷۵ شود.

در پایان این مسابقه جذاب و نمایشی، تیم یانیس آنته‌توکومپو موفق به شکست تیم لبران جیمز شد تا جیمز برای اولین بار در فرمت جدید آل‌استار، طعم شکست را بچشد.

جیسن تیتم با کسب ٥٥ امتیاز، ضمن ثبت رکوردی جدید در مسابقه آل‌استار، به عنوان MVP این مسابقه انتخاب شد.

قبل از شروع مسابقه با رای‌گیری از سوی کاربران، یانیس آنته‌توکومپو، ستاره یونانی میلواکی بیشترین رای را در کنفرانس شرق و لبران جیمز، ستاره لیکرز بیشترین رای را در کنفرانس غرب آورده بودند و مسئولیت یارکشی را قبل از بازی بر عهده گرفتند.

تیم لبران: لبران جیمز، جوئل امبید، کایری اروینگ، لوکا دانچیچ، نیکولا جوکیچ

نیمکت: آنتونی ادواردز، جیلن براون، پال جورج، تایریس هلیبرتن، جولیوس رندل، دی آرون فاکس، جرن جکسن جونیور

تیم یانیس: یانیس آنته‌توکومپو، جیسن تیتم، جا مورنت، داناوان میچل، لری مارکنن

نیمکت: دیمین لیلارد، جرو هالیدی، شی گیلجس الکساندر، دمار دروزن، پسکال سیاکام، بم آدبایو، دومانتس سبونیس

مصدومیت کاپیتان‌ها در آل‌استار

البته این دو بازیکن سرشناس حضور پررنگی در آل‌استار نداشتند" چرا که یانیس آنته‌توکومپو به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ دست، تنها در دقیقه اول این بازی به میدان رفت و لبران جیمز نیز بعد از اینکه در اواسط مسابقه از ناحیه دست احساس ناراحتی کرد، دیگر به بازی ادامه نداد.

رکوردشکنی جیسن تیتم در شب آل‌استار

تیتم در این بازی موفق به کسب ٥٥ امتیاز، ١٠ ریباند و شش اسیست شد و ١٠ پرتاب سه امتیازی موفق نیز به ثبت رساند. ٢٧امتیاز تیتم در کوارتر سوم ضمن ثبت رکورد بیشترین امتیاز تاریخ مسابقه آل‌استار، بیشترین امتیاز در یک کوارتر این مسابقه به شمار می‌رود. تیتم اکنون اولین بازیکن تاریخ NBA است که در فصل عادی، پلی‌آف و مسابقه آل‌استار، موفق به کسب ٥٠ امتیاز شده است. او همچنین اولین بازیکن بوستون سلتیکس از سال ١٩٨٢ و لری برد است که به عنوان MVP مسابقه آل‌استار انتخاب می‌شود.

نکته جالب توجه اینکه پارسال این عنوان به استفن کری رسید که در نهایت توانست در فینال NBA هم با گلدن‌استیت‌واریرز تیم بوستون‌سلتیکس و تیتم را شکست دهد و قهرمان شود. امسال بوستون تا به این جای فصل بهترین تیم NBA بوده است.

دیدگاه‌ها