کد خبر : 1871382 | 01 اسفند 1401 ساعت 10:52 | 17K بازدید | 39 دیدگاه

طعنه کاسیاس به بارسا: یک تیم از داوری سود برد

ایکر کاسیاس، اسطوره باشگاه رئال مادرید، در بحثی که با جرارد پیکه داشت مدعی شد که تنها بارسا بوده که از داوری سود برده است.

طعنه کاسیاس به بارسا: یک تیم از داوری سود برد

به گزارش "ورزش سه"، بحث پرداخت پول از سوی بارسلونا به نایب رییس سابق کمیته داوران لالیگا در چند روز اخیر به بحثی بسیار جنجالی تبدیل شده است. 
بسیاری از فوتبال‌دوستان اسپانیایی و خصوصا هواداران رئال مادرید و همچنین چهره‌های شناخته شده فوتبال در این کشور نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و رفتار مدیران بارسا را محکوم کردند. 
حتی رییس لالیگا هم در این بین مدعی شده بود که از شنیدن این خبر شوکه شده است و جنجال بزرگی در رسانه‌ها به راه افتاده بود. 
بحث در این باره به پیکه و کاسیاس هم رسید و آنها که در برنامه‌ای برای تلویزیون آ.اس حضور دارند درباره این موضوع صحبت کردند و دروازه‌بان افسانه‌ای رئال مادرید طعنه جالبی در این باره به مدافع سابق بارسا زد. 

1803309

پیکه درباره داوری و تاثیر آن در نتایج لالیگا گفت: «رئال مادرید و بارسلونا دو تیمی هستند که همیشه بیشترین سود را از تصمیمات داوری برده‌اند.»
اما کاسیاس با او مخالفت کرد و مدعی شد: «نه، نه، نه، اینطور نیست. فقط یک تیم است که دو سال هیچ پنالتی‌ای علیه‌اش گرفته نشد و کارت قرمزی به آنها نشان داده نشد. چنین چیزی باورکردنی نیست.»
اشاره او در واقع به همان دو سالی بوده که بارسا پرداختی‌هایی به نایب رییس کمیته داوران لالیگا داشته و در طول این مدت هیچ پنالتی‌ای به سود حریفان این تیم اعلام نشده است.  

دیدگاه‌ها