کد خبر : 1871388 | 01 اسفند 1401 ساعت 11:08 | 1.9K بازدید | 1 دیدگاه

دو پینگ‌پنگ‌باز در مسابقات ۲ میلیون دلاری سنگاپور

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی تنیس روی میز و با توجه به رنکینگ نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی، حضور این دو بازیکن در مسابقات معتبر «گرند اسمش» سنگاپور قطعی شده است.

دو پینگ‌پنگ‌باز در مسابقات ۲ میلیون دلاری سنگاپور

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رقابت‌های گرند اسمش از رویدادهای معتبر مصوب در تقویم فدراسیون جهانی است که با بالاترین جایزه نقدی نسبت به دیگر رویدادهای این تقویم به میزبانی سنگاپور برگزار می شود.

به دلیل بالا بودن سطح مسابقات، حضور بازیکنان کشورهای مختلف در آن صرفا بر اساس رنکینگ جهانی میسر می شود. بر همین اساس نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و امین احمدیان چهار بازیکن کشورمان بودند که با اعلام فدراسیون جهانی در پروسه حضور در این رقابت‌ها قرار گرفتند اما در نهایت رنکینگِ نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی فقط این دو بازیکن را وارد فهرست اصلی مسابقات کرد.

البته نیما عالمیان و امین احمدیان در فهرست رزروی‌های مسابقات گرنداسمش قرار دارند تا در صورت انصراف بازیکنی، وارد جدول شوند.

رقابت های تنیس روی میز گرند اسمش طی روزهای ۱۶ تا ۲۸ اسفندماه (۷ تا ۱۹ مارس) با حضور ۱۲۸ بازیکن به میزبانی سنگاپور برگزار می‌شود.

این رقابت ها ۲ میلیون دلار جایزه نقدی دارد ضمن اینکه از امتیاز بالایی هم برخوردار است طوری‌که قهرمان مسابقات صاحب ۲ هزار امتیاز خواهد شد و از همین رو مسابقات گرنداسمش به مسابقات ۲ هزار امتیازی هم معروف است.

به گزارش ، بر اساس آخرین رده بندی منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز، نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی دو بازیکن برتر تنیس روی میز ایران هستند که به ترتیب در رده های ۸۱ و ۱۳۷ قرار دارند. در این رده بندی نیما عالمیان و امین احمدیان به ترتیب صاحب جایگاه های ۱۵۵ و ۱۹۱ هستند.

دیدگاه‌ها