کد خبر : 1871450 | 01 اسفند 1401 ساعت 16:37 | 13.1K بازدید | 1 دیدگاه

تعویضی‌ها گل کاشتند، پیکان صعود کرد؛

صعود اولین لیگ برتری در زمینِ غیر فوتبال!

شاگردان سیدمجتبی حسینی موفق به کسب پیروزی خارج از خانه مقابل نود ارومیه شدند.

صعود اولین لیگ برتری در زمینِ غیر فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، تیم‌های نود ارومیه و پیکان از ساعت ۱۴ امروز در زمین نامناسب تختی ارومیه به مصاف هم رفتند.

شاگردان سیدمجتبی حسینی که در نیمه اول حملات بیشتر و مالکیت توپ بالاتری نسبت به حریف خود داشتند و به دنبال برتری مقابل نود ارومیه بودند، در گلزنی بدشانس بودند و تقابل دو تیم در نیمه نخست با تساوی صفر- صفر خاتمه یافت.

پیکان در شرایطی نیمه دوم را آغاز کرد که پس از ایجاد دو موقعیت، صاحب یک ضربه کرنر شد و توانست در دقیقه ۵۳ روی ارسال دقیق منصور باقری از جناح راست زمین و ضربه سر بهروز نوروزی‌فرد قفل دروازه نود ارومیه را بشکند و به گل اول در این دیدار حذفی دست پیدا کند.

1803724

نوروزی‌فرد که بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود، پس از مصدومیت میلاد بدرقه جانشین وی شد و توانست پس از ورود به زمین روی توپ ارسالی از کرنر گلزنی کند و تیمش را در این مسابقه پیش بیاندازد.

پس از این گل، تیم نود ارومیه کمی جلو کشید و با حمایت تماشاگرانش سعی داشت به گل تساوی دست پیدا کند که راه به جایی نبرد و البته شاگردان حسینی هم توانستند بازی را به کنترل خود دربیاورند و در آخرین ثانیه‌های مسابقه روی حرکت غلامرضا ثابت‌ایمانی از میانه زمین و ضربه این بازیکن، در لحظه ورود به دروازه توسط محمدعلی فرامرزی، دیگر بازیکن تعویضی خود به دومین گل برسند.

تیم فوتبال پیکان با کسب پیروزی دو بر صفر خارج از خانه مقابل نود ارومیه به‌عنوان نخستین تیم لیگ برتری راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی شد و احتمالا در دور بعد تیم میزبان خواهد بود.

1803725

دیدگاه‌ها