کد خبر : 1871451 | 01 اسفند 1401 ساعت 16:39 | 38.8K بازدید | 33 دیدگاه

اعلام پرواز ممنوع در آسمان پرسپولیس (عکس)

یکی از بازیکنان فیکس پرسپولیس مقابل سپاهان، گئورگی گولسیانی خواهد بود.

اعلام پرواز ممنوع در آسمان پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از قطعه‌های جدانشدنی پازل تاکتیکی این فصل یحیی گل‌محمدی گئورگی گولسیانی بوده است. این مدافع گرجستانی که با حال و هوای بازی در ایران کاملا آشنا شده، در تابستان پس از پایان قراردادش با سپاهان راهی تیم قرمزپوش پایتخت شد. گولسیانی که در مرحله قبل جام حذفی یک گل برای پرسپولیس زد، حالا امیدوار به تکرار گلزنی در مرحله یک هشتم مقابل سپاهان است؛ البته وظیفه اصلی او مهار مهاجمان زهردار سپاهان و به خصوص کنترل شهریار مغانلو روی توپ‌های هوایی خواهد بود.

گولسیانی به حدی اعتماد یحیی گل‌محمدی را جلب کرد که از همان بازی نخست در ترکیب ثابت قرار گرفت و در اکثر بازی‌ها نیز به طور کامل در زمین حضور داشته است. این مدافع، که شم گلزنی بالایی نیز دارد، وقتی کار برای پرسپولیس گره می‌خورد به کمک خط حمله می‌رود.

علاوه بر این‌ها گولسیانی پنالتی‌زن اول پرسپولیس شده و در صورت اعلام پنالتی به سود پرسپولیس در نقش جهان یا کشیده شدن بازی به ضیافت پنالتی‌ها باید منتظر پشت توپ قرار گرفتن گولسیانی باشیم.

شماره ۳۰ پرسپولیس که در این فصل پس از دبل کردن در دربی پایتخت به محبوبیت بیشتری میان هواداران پرسپولیس دست یافته، حالا فرصت دارد با درخشش مقابل تیم سابق خود، یعنی سپاهان، در یک بازی بزرگ دیگر برای سرخ‌ها مؤثر باشد. گئورگی با جو نقش جهان کاملا آشناست و یحیی روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

دیدگاه‌ها