کد خبر : 1871454 | 01 اسفند 1401 ساعت 16:50 | 7.2K بازدید | 3 دیدگاه

مدیریت کردیم و دو گل زدیم؛

حسینی: این زمین مناسب فوتبال نبود!

سرمربی پیکان معتقد است شایسته پیروزی بودند و با مدیریت بازی توانستند به گل دوم برسند.

حسینی: این زمین مناسب فوتبال نبود!

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل نود ارومیه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی عنوان کرد: بازی بدی ندیدیم. هر دو تیم جوان و جویای نام بودند. نود ارومیه پارسال هم در جام حذفی بازی مقابل استقلال را به ضربات پنالتی کشید و امروز هم عملکرد خوبی داشت.

او ادامه داد: نود ارومیه تیم قُلدری بود، اما کیفیت زمین روی عملکرد تیم‌ها تاثیر گذاشت. با این وجود، ما می‌دانستیم مقابل این تیم جوان باید چطور کار کنیم و خدا را شکر توانستیم در نیمه دوم با یک ضربه ایستگاهی به گل برسیم و پس از آن هم با مدیریت بازی، یک گل دیگر به ثمر رسانیم و برنده شویم.

سرمربی پیکان در خصوص داوری این مسابقه و اعتراض نودی‌ها به او گفت: به نظرم قضاوت بدی نبود و داوری شجاعانه‌ای داشت. داور به بیشتر صحنه‌ها نزدیک بود و فکر می‌کنم تیم داوری و داور وسط خوب کار کردند و بااستعداد بودند. امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشند.

1803725

حسینی درباره حواشی پایان بازی اظهار کرد: حاشیه خاصی نبود. ما سعی کردیم امروز آرامش داشته باشیم. با توجه به اینکه از این زمین شناخت داشتم و در لیگ یک تیمم در همین‌جا یک بازی انجام داده بود، سعی کردیم کادر فنی تیممان در آرامش کامل کارش را انجام دهد و خدا را شکر مشکلی پیش نیامد.

او درباره عملکرد تیم نود ارومیه ابراز کرد: بچه‌های جوانی هستند و زحمت می‌کشند، اما مستحق امکانات بهتری هستند. این کیفیت زمین اصلا برای فوتبال مناسب نیست.

دیدگاه‌ها