کد خبر : 1871466 | 01 اسفند 1401 ساعت 17:41 | 30.8K بازدید | 6 دیدگاه

تبعید به سکوها پس از کارت قرمز؛

ساکت الهامی اخراج را باور ندارد! (عکس)

سرمربی هوادار به دلیل اعتراض به داوری با کارت قرمز مستقیم مواجه شد.

ساکت الهامی اخراج را باور ندارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی که از ابتدای فصل جاری لیگ برتر به‌عنوان سرمربی هوادار اخراج از کنار زمین را تجربه نکرده بود، امروز در جریان نیمه اول وقت‌های اضافه بازی جام حذفی برابر مس رفسنجان کارت قرمز مستقیم گرفت.

در دقیقه ۱۲ وقت‌های اضافه نیمه اول این مسابقه، شاگردان محمد ربیعی با یک توپ بلند یک ضدحمله خطرناک و سریع ایجاد کردند و می‌توانستند به گل اول برسند که فریبرز گرامی مانع از پیشروی امید لطیفی شد و مهاجم نارنجی‌پوش را سرنگون کرد تا بهترین موقعیت مس رفسنجان از دست برود.

خطای فریبرز گرامی روی مهاجم مس رفسنجان که از حمله این تیم جلوگیری کرد، موجب شد تا مدافع هوادار پس از اینکه به‌خاطر مصدومیت از ناحیه سر روی زمین افتاده بود، با بلند شدن به کمک کادر پزشکی، کارت زرد دوم را از روح‌الله شریفی بگیرد و از زمین اخراج شود.

1803759
1803757

ساکت الهامی، سرمربی هوادار که این خطا مقابل چشمان او اتفاق افتاده بود، اعتقاد داشت مهاجم مس رفسنجان روی فریبرز گرامی مرتکب خطا شده و بازیکن تیمش نباید کارت زرد دوم را می‌گرفت که اعتراض‌های ادامه‌دار او کار دستش داد.

الهامی، درحالی‌که پس از اخراج فریبرز گرامی بازی به جریان افتاده بود، به‌خاطر اعتراض‌های شدید در کنار زمین و پس از صحبت‌هایی که در مقابل داور چهارم انجام داد، در نهایت کارت قرمز مستقیم گرفت تا به سمت سکوها فرستاده شود.

ساکت که امسال سعی کرده بود برخلاف سالیان گذشته اخراج نشود، امروز پس از دیدن کارت قرمز مقابل چشمان خود آن را باور نمی‌کرد و قصد نداشت از کنار زمین برود که پس از دو دقیقه وقفه و درخواست دستیارانش برای ترک زمین، در نهایت به سمت سکوها رفت.

1803758
1803756

دیدگاه‌ها