کد خبر : 1871472 | 01 اسفند 1401 ساعت 18:20 | 12K بازدید | 50 دیدگاه

4 هفته دور از میادین

لوپاریزین: نیمار بازی برابر بایرن را از دست داد

از روز گذشته و پس از مصدومیت نیمار در بازی برابر لیل، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد وضعیت او شده و در جدیدترین آنها لوپاریزین نوشت که نیمار 4 هفته قادر به همراهی تیمش نیست.

لوپاریزین: نیمار بازی برابر بایرن را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دیروز پی‌اس‌جی و لیل تنها سه دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که نیمار هنگام تصاحب یک توپ و در جدال با بازیکن حریف دچار مصدومیت مچ پا شد. مچ پا ناحیه‌ای است که ستاره برزیلی بارها در آن دچار مصدومیت شده و دیگر به یک سریال تکراری بدل شده است.

1803477

تلاش‌های تیم پزشکی پی‌اس‌جی برای بازگرداندن نیمار به زمین کارساز نبود و با وجود اینکه نیمار بلند شد و قصد ادامه دادن بازی را داشت، در نهایت تسلیم شد و با برانکارد و چشمانی اشک‌بار زمین را ترک کرد.

1803394

پزشکان پی‌اس‌جی شب گذشته اعلام کردند که مچ پای نیمار نشکسته و سپس اکیپ نوشت که ستاره برزیلی می‌تواند به بازی برگشت برابر بایرن (17 اسفند) برسد. در همین رابطه لوپاریزین امروز ادعا کرد که پس از بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شده که نیمار برای رسیدن به شرایط بازی باید چهار هفته دور از میادین باشد و به این ترتیب نمی‌تواند در بازی برگشت برابر بایرن حاضر شود. پی‌اس‌جی بازی رفت را 1-0 باخته و برای صعود به یک چهارم نهایی باید بدون نیمار در مونیخ برنده شود.

دیدگاه‌ها