کد خبر : 1871474 | 01 اسفند 1401 ساعت 18:16 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

صعود به جمع هشت تیم با همکاری دو دروازه‌بان

امضای صعود ساکت با تعویض دقیقه ۱۲۰

در شرایطی که همانند بازی‌های نیم فصل دوم هوادار، محمدرضا خالدآبادی جوان در چارچوب دروازه بود، مهرداد طهماسبی برای ضربات پنالتی وارد زمین شد.

امضای صعود ساکت با تعویض دقیقه ۱۲۰

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، هوادار میزبان تیم قدرتمند و پرستاره مس رفسنجان بود. این مسابقه نفس‌گیر پس از تساوی بدون گل در طول نود دقیقه به وقت‌های اضافه رفت و سی دقیقه اضافه‌تر هم باعث نشد قفل دروازه‌ها بشکند و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

دروازه‌بان هوادار در نیم فصل دوم لیگ، یک چهره جوان بوده است. محمدرضا خالدآبادی ۲۱ساله در شرایطی که هواداری‌ها میلاد فراهانی و مهرداد طهماسبی با تجربه را در اسکواد خود دارند خود را به ترکیب اصلی تحمیل کرد و در این مدت نمایش قابل‌توجهی داشته است.

1803774

با این حال، علی‌رغم بسته ماندن دروازه خالدآبادی در طول ۱۱۸ دقیقه بازی، ساکت الهامی سرمربی و داوود فنایی مربی گلرهای هوادار تصمیم گرفتند مهرداد طهماسبی را به زمین بفرستند تا در ضیافت پنالتی‌ها تجربه او به کار بیاید.

در شرایطی که دو تیم با پنالتی‌زنان خود در ضربات پنالتی هم پایاپای پیش می‌رفتند، طهماسبی بالاخره در پنالتی چهارم دست بازیکن حریف را خواند. حسن جعفری پنالتی خود را آرام و کم‌زاویه زد و دروازه‌بان باتجربه هوادار با تشخیص درست این توپ را مهار کرد تا هوادار با گلزنی در دو پنالتی باقی‌مانده به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

1803773

هواداری‌ها که با نتایج خوبشان به رتبه هشتم لیگ صعود کرده بودند، حالا برای نخستین بار خود را در جمع هشت تیم برتر جام حذفی می‌بینند.

عکس:‌میلاد احمدی

دیدگاه‌ها