کد خبر : 1871479 | 01 اسفند 1401 ساعت 18:38 | 25.9K بازدید | 34 دیدگاه

تا قبل از گل موقعیتی به حریف ندادیم

زارع: اگر بازیکن استقلال بود اصلا اخراج نمی‌شد!

مازیار زارع، سرمربی ملوان، در نشست خبری پس از بازی با استقلال، به انتقاد شدید از داور بازی پرداخت.

زارع: اگر بازیکن استقلال بود اصلا اخراج نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ملوان در روزی که از دقیقه 52 با یک یار کمتر مشغول بازی بود، با 2 گلی که در 20 دقیقه پایانی دریافت کرد، برابر استقلال تن به شکست داد. مازیار زارع، سرمربی انزلی‌چی‌ها، در نشست خبری پس از بازی، به انتقاد از داوری پیام حیدری پرداخت.

زارع در نشست خبری بعد از بازی گفت: این برد را به استقلال و هوادارانش تبریک می‌گویم. نسبت به بازی قبل که در استادیوم آزادی برابر استقلال داشتیم، شکل بازیمان کاملا تغییر کرده بود و خوب پیش می‌رفت. تا قبل از گل، به یاد نمی‌آورم که موقعیتی به استقلال داده باشیم. کاملا شکل خوب خط دفاعی را حفظ کرده بودیم و می‌خواستیم که گل دریافت نکنیم و زمان بازی بگذرد.

وی اظهار داشت: از طرف دیگر می‌دانستیم که استقلال بالا می‌آید و در ضد حملات می‌توانیم به آنها گل بزنیم. به هرحال با اخراجی‌ای که دادیم، کمی کار سخت شد و گل را دریافت کردیم. 10 نفره شدیم و نتوانستیم به گل برسیم. فکر می‌کنم اگر گل دوم زده نمی‌شد و اگر 10 نفره نمی‌شدیم، می‌توانستیم به بازی برگردیم. بچه‌ها زحمت خودشان را کشیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی ملوان اضافه کرد: دیدار ما با بازی قبلی فرق می‌کرد. می‌توانست شکل بازی اینطور نباشد. هر چه بیشتر جلوتر می‌رفتیم، به سود ما می‌شد و برای استقلال خطرناک‌تر. چون بی‌محابا حمله می‌کردند. در هر صورت بازی با این نتیجه تمام شد و به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

1803782

او درخصوص عملکرد داور مسابقه نیز گفت: اینکه اخراج بود یا نه برای من سؤال است، اما این موضوع را مطمئنم که اگر این اتفاق برای استقلال رخ می‌داد، به هیچ وجه اخراج صورت نمی‌گرفت، به هیچ وجه!  اصلا امکان نداشت این اتفاق رخ دهد. حالا تصمیمی است که گرفته شد و این کار انجام شد.

وی اضافه کرد: داور چهارم این بازی، آقای ترابیان، هفته قبل جلوی تیم گل گهر داور بازی ما بود و به گواه کارشناسان و به جز آقای خسروی که کلا یک کلمه "نه" را در دستش گرفته و هر جا ملوان را نشان می‌دهند یک نه می‌گوید. آقای میثاقی، آقای توتونچی و هر کسی که در تلویزیون برنامه دارد! من در این فوتبال نبوده‌ام و نمی‌توانم متوجه شوم، یکی بیاید برای من توضیح بدهد. چهار روز قبل در محوطه جریمه، روی سهیل فداکار عین همین اتفاق می‌افتد، اما دو-نفر از سه نفر کارشناسان فوتبال برتر می‌گویند پنالتی بود ولی پنالتی نمی‌گیرند.

او گفت: فرق این را به من بگویند و این فشاری که می‌گذارند و هول می‌دهند، تفاوتش را به من بگویند. آقای خسروی! شما گفتید پنالتی نیست. ما بازی را باختیم، سؤال می‌پرسید و جوابتان را می‌دهم و دنبال بهانه نیستیم، استقلال خوب بود، برد و نوش جانش. اما جواب ما را بدهید که فرق صحنه امروز با آن صحنه دیدار گل گهر چی بود؟ هر وقت اسم ملوان را می‌بینی می‌گویی خطا نبود، پنالتی نبود. نمی‌دانم که داستان چیست. فرق این را به من بگویند. الآن می‌گویند آن داور اشتباه کرده، ولی حیدری اشتباه نکرده است.

زارع ادامه داد: برای ملوان همیشه از این اشتباهات هست، چون مسئولی نیست که حق ما را بگیرد، اصلا کسی نیست! نه نماینده‌ای، نه فرمانداری، هیچ‌کس جلو نمی‌آید، هیچ‌کس! همه عقب نشسته‌اند و خیالشان راحت است. سه جوان جلو آمده‌اند و به کمک آقای پوررشید آمده‌اند که اگر نباشد نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد و همه کارها را می‌کند. کوچکترین کار یک مصاحبه است. اتفاقی که برای یک تیم می‌افتد، معمولا مسئولینی که در باشگاه یا شهرستان هستند، یک فشاری می‌آورند. اما برای ما هیچ‌کس نیست و خیالشان راحت است که ما سه نفر اینجا هستیم و در برد و باخت جوابگو هستیم. فقط این جواب را به من بدهند، بخصوص آقای خسروی. چون هر دو صحنه عین همدیگر بود. ولی یکی را گفتی خطا نبود و منتظرم این صحنه را بگویی!

1803783

وی در ادامه و درخصوص قضاوت پیام حیدری اضافه کرد: هرچه به دقیقه 90 نزدیک می‌شدیم، آقای حیدری اخطار پشت اخطار می‌داد. نمی‌دانم برای چه بوده است. شاید می‌خواسته دل ما را به دست بیاورد. به خدا ما هم در این شهر و در همین استادیوم سال‌ها فوتبال بازی کردیم و شرایط را می‌دانیم. خدایی ناکرده اصلا به برد استقلال کاری ندارم و به هیچ تیمی بی‌احترامی نمی‌کنم، اما فقط تفاوت‌ها را برای ما روشن کنند، ممنون می‌شوم.

او درخصوص اینکه رابطه‌اش با پیام حیدری چگونه است و پس از بازی با رایکای بابل در لیگ دسته اول حواشی پیش آمد، اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که فصل گذشته پس از آن بازی رخ داد، طبق چیزهایی که شنیدم به فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که دیگر برای ملوان داوری نمی‌کنم. به هر حال وی امروز داوری خیلی بدی نداشت، غیر از یک صحنه که من هنوز آن را ندیده‌ام.

زارع همچنین گفت: اما هفته گذشته دقیقا عین همین خطا هم اتفاق افتاد. من بلد نیستم و می‌خواهم یک نفر من را روشن کند. مخصوصا من از خسروی می‌خواهم که اینکار را در تلویزیون بکند؛ چون جالب است که در داوری صحنه‌ها یک بله و خیر می‌گذارند و تیم‌ها را نابود می‌کنند. به هر حال فوتبال است و داستان‌های خاص خودش؛ عصبی نشوم بهتر است، چون ممکن است حرف‌هایی بزنم که ناجور شود! حرف حق را می‌زنم و از هیچکس نمی‌ترسم.

سرمربی انزلی‌چی‌ها در پایان گفت: ما پا پس نمی‌کشیم، اما اینگونه هم نمی‌شود، چون هیچکس به ما سر هم نمی‌زند. پوررشید و پژمان و من تیم را تا اینجا کشانده‌ایم، اما از مسئولان می‌خواهیم که بیایند تا آنها را ببینیم؛ شاید دلمان برایشان تنگ شده باشد! خدا شاهد است که من هیچ چیزی نمی‌خواهم.

ویدئو: 273056

دیدگاه‌ها