کد خبر : 1871481 | 01 اسفند 1401 ساعت 18:44 | 37.3K بازدید | 8 دیدگاه

اخراج بازیکن ملوان به ما کمک کرد؛

حیدری: ساپینتو کم آورده است

خسرو حیدری معتقد است هیجان ریکاردو ساپینتو در کنار زمین انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد.

حیدری: ساپینتو کم آورده است

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری پس از پیروزی استقلال برابر ملوان اظهار داشت: با توجه به اینکه ما چند بار با ملوان بازی کرده بودیم، آنها امروز خیلی بسته بازی کردند. از ابتدا ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کردند و عقب آمدند و کار را سخت کردند. در نیمه دوم با صحبت‌هایی که آقای ساپینتو داشت، توانستیم بهتر شروع کنیم و از طرفی با اخراج بازیکنشان هم بیشتر فضا دادند و توانستیم گل بزنیم.

او که با دستی بانداژ شده در حال ترک استادیوم بود، درباره این مسئله گفت: یک‌ اتفاق بدی افتاد و در ماشین بودم که یک نفر آمد که موبایلم را بگیرد و من هم دادم، اما یک اتفاقی هم افتاد. سلاح سرد همراه او بود و دو بار هم زد.

حیدری درباره محرومیت ساپینتو و هجمه‌هایی که علیه او شکل گرفته، گفت: عادت کرده‌ایم. خودش هم کم آورده است و مقداری بیش از حد روی ایشان حساس شده‌اند و سریع هم محرومیت او را اعلام می‌کنند.

ویدئو: 273057

وی درباره عذرخواهی ساپینتو گفت: بله، مثل اینکه متنی را تهیه کرده‌اند. برخی مسائل هست که برای کشور خودشان است. یک زمانی ما می‌گوییم لعنتی گل نشد و چرا اینطور شد. آنها هم همین مسائل را دارند و فکر نمی‌کنم بی‌احترامی باشد. روی نیمکت سپاهان هم من دیدم که پرتغالی‌ها کلماتی را به زبان می‌آوردند که چیز خاصی نیست.

مربی استقلال در واکنش به اینکه هیجان ساپینتو به تیم منتقل می‌شود گفت: قطعا. ما از هیجانی که او دارد استفاده می‌کنیم تا بازیکنان انگیزه زیادی برای برد پیدا کنند.

دیدگاه‌ها