کد خبر : 1871498 | 01 اسفند 1401 ساعت 20:35 | 11.4K بازدید | 6 دیدگاه

ارفاق به مدیر ورزشی پی‌اس‌جی: کامپوس جریمه نمی‌شود

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، که دیشب سکوهای ورزشگاه را ترک کرده و در محوطه فنی کنار زمین حاضر شده بود را جریمه نخواهد کرد.

ارفاق به مدیر ورزشی پی‌اس‌جی: کامپوس جریمه نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، دیشب در جریان پیروزی 4-3 این تیم مقابل لیل جنجالی شد. او زمانی که تیمش 3-2 عقب افتاده بود سکوهای ورزشگاه پارک دو پرنس را ترک کرده و به کنار زمین چمن آمد.

کامپوس با حضور در محوطه فنی کنار زمین که طبق قانون تنها بازیکنان و کادر فنی تیم می‌توانند در آن حضور داشته باشند با فریاد دستوراتی تاکتیکی به بازیکنان پی‌اس‌جی داد و حتی چند بار به تیم داوری اعتراض کرد.

1803395

رفتار مدیر ورزشی پرتغالی پی‌اس‌جی خبرساز شد و رسانه‌های فرانسوی این اقدام او را تلاش برای تحقیر کریستوف گالتیه، سرمربی تیم، تفسیر کردند. البته گالتیه در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی این ادعاها را رد کرد و گفت کار کامپوس را دخالت نمی‌داند و از این بابت ناراحت نشده است. گالتیه گفت مدیر ورزشی باشگاه به دلیل شور و هیجان بالا در کنار زمین حضور یافته است.

روزنامه فرانسوی اکیپ امروز گزارش داد نه داور مسابقه و نه ناظر بازی در گزارش‌های خود از این اتفاق صحبت نکرده‌اند و در نتیجه کمیته داوران رفتار لوئیس کامپوس را بررسی نکرده و او با جریمه و مجازات مواجه نخواهد شد.

این نشریه فرانسوی مدعی شد کمیته داوران فرانسه پیش از این در پاسخ به سؤال کامپوس به او اطلاع داده که به عنوان مدیر ورزشی می‌تواند در کنار زمین چمن حضور داشته باشد هر چند اجازه نشستن روی نیمکت تیم را نخواهد داشت. 

1803399

دیدگاه‌ها