کد خبر : 1871500 | 01 اسفند 1401 ساعت 20:47 | 15.6K بازدید | 64 دیدگاه

ادرسون: سیتی امسال هر طور شده قهرمان UCL می‌‌شود

ادرسون، دروازه‌بان منچسترسیتی، می‌گوید هدف او و سیتیزن‌ها قهرمانی در فصل جاری چمپیونزلیگ است و هیچ چیز نمی‌تواند مانع از رسیدن آن‌ها به این هدف بشود.

ادرسون: سیتی امسال هر طور شده قهرمان UCL می‌‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی چهارشنبه شب به آلمان می‌رود تا در مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان با لایپزیش دیدار کند.

ادرسون، سنگربان برزیلی سیتی، در مصاحبه با سایت این باشگاه می‌گوید قهرمانی چمپیونزلیگ تنها افتخاری است که جای خالی‌اش در ویترین افتخارات این تیم احساس می‌شود و او و هم‌تیمی‌هایش مصمم هستند امسال به این هدف برسند و جام قهرمانی را به اتحاد منتقل کنند.

شماره 31 منچسترسیتی می‌‌گوید از اولین روزهای فوتبالش هدف‌های بزرگی داشته که یکی از مهم‌ترین هدف‌های او بالای سر بردن مهم‌ترین جام فوتبالی قاره اروپا بوده است. ادرسون البته اعتراف می‌کند که دیدار با لایپزیش در مرحله یک‌ هشتم چالش دشواری خواهد بود ولی می‌گوید سیتی می‌تواند بر این چالش غلبه کند.

1803834

ادرسون در این مصاحبه گفت: "من از سیزده، چهارده سالگی شروع به تماشای فوتبال اروپا کردم. پانزده یا شانزده ساله که بودم به پرتغال رفتم و خودم را به رویایی که داشتم یعنی قهرمانی در چمپیونزلیگ نزدیک‌تر می‌دیدم. بعد از آن هدف من همیشه این بود که در چمپیونزلیگ بازی کنم. دوست داشتم در یک باشگاه بزرگ بازی کنم، چمپیونزلیگ را فتح کنم و البته در جام جهانی هم بدرخشم.

بله، من همیشه هدف داشته‌ام. می‌خواستم در چمپیونزلیگ بازی کنم، در لیگ برتر بازی کنم، در جام جهانی بازی کنم. به همه این هدف‌ها رسیده‌ام و حالا فقط قهرمانی در چمپیونزلیگ مانده که من و هم‌تیمی‌هایم مصمم هستیم امسال به آن برسیم. من برای رسیدن به این هدف هر کاری لازم باشد خواهم کرد. معتقدم امسال بیشتر از هر زمان دیگری توان این را داریم که به فینال برسیم و برای قهرمانی بجنگیم. البته فوتبال همیشه آن‌طور که می‌خواهیم پیش نمی‌رود، ولی ما یک بار دیگر همه تلاش‌مان را خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها