کد خبر : 1871507 | 01 اسفند 1401 ساعت 21:22 | 60.1K بازدید | 55 دیدگاه

جایگاه تیفوسی پرسپولیس، تراکتوری شد! (عکس)

طبقه اول و دوم ورزشگاه آزادی محل حضور ابزار آلات سنگین برای بازسازی استادیوم است.

جایگاه تیفوسی پرسپولیس، تراکتوری شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه آزادی نیم قرن بعد از تأسیس، همچنان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ورزشگاه پایتخت ایران محسوب می‌شود، اما این روزها شرایط خاصی را پشت سر می‌گذارد و تنها بخشی از سکوهایش، محل حضور تماشاگران مشتاق پرسپولیسی و استقلالی است.

امروز و در جریان بازی استقلال - ملوان، علاوه بر طبقه دوم که به نظر نیاز به بازسازی جدی برای حضور دوباره تماشاگران دارد، طبقه اول نیز با تخریب‌های جدید همراه شده بود که در این بین حضور یک تراکتور آبی در جایگاه هواداران تیفوسی پرسپولیس جالب توجه بود.

جایگاه 36 در ضلع شمالی ورزشگاه آزادی کنار جایگاه ویژه واقع شده و از بدو تأسیس این استادیوم، محل حضور هواداران پرشور پرسپولیس بوده است. طرفدارانی که با شور و حال خاص خود، حتی بازیکنان را هم تحت تأثیر قرار می‌دادند تا آن‌ها برای خوشحالی بعد از گل به سراغشان بیایند.

1803858

 

1803860

حالا اما صندلی‌های جایگاه 36 به صورت کامل تخریب شده و امکان حضور هواداران پرسپولیس در این منطقه وجود ندارد. پرسپولیسی‌ها امیدوارند حداقل تا سال آینده این مشکل برطرف شود تا در فصل جدید لیگ برتر و لیگ قهرمانان، از حضور در جایگاه تیفوسی بهره ببرند.

1803861
1803862

البته هنوز سازمان توسعه و تجهیز برنامه خود برای بازسازی ورزشگاه آزادی را اعلام نکرده و مشخص نیست که چه زمانی و به چه شکلی استادیوم کهنسال تهران، بار دیگر به صورت کامل مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ خصوصا اینکه به زودی با فرا رسیدن مسابقات مقدماتی جام جهانی، فوتبال ملی ایران نیازمند استفاده از تمام 78400 صندلی این ورزشگاه خواهد بود.

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها