کد خبر : 1871520 | 01 اسفند 1401 ساعت 23:44 | 90.9K بازدید | 37 دیدگاه

نوراللهی و خریبین حذف شدند؛

صعود الهلال با چاشنی شانس و نامردی!

در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این مرحله لیگ قهرمانان آسیا، الهلال با سه گل شباب الاهلی را کنار زد.

صعود الهلال با چاشنی شانس و نامردی!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا تیم الهلال عربستان با هدایت رامون دیاز در دیداری پرماجرا موفق شد با نتیجه ۳-۱ شباب الاهلی را شکست دهد.

شروع بازی و در نیمه اول این بازی، الهلال نمایش هجومی داشت و موفق شد در دقیقه ۱۷ روی پاس موسی مارگا و شلیک از راه دور ایگالو، گل نخست را بزند.

در ادامه بازی اما این یاران احمد نوراللهی بودند که حملات زیادی را روی دروازه حریف انجام دادند و توانستند موقعیت‌هایی نیز خلق کنند. در دقیقه ۴۵ یحیی الغسانی ضربه سر خود را به سمت دروازه زد که دروازه‌بان توپ را به کرنر فرستاد.

نیمه دوم نیز با حملات شباب الاهلی آغاز شد و محور حملات با حرکات عمر خریبین بود که یک بار هم از روی ضربه ایستگاهی شوت خود را به سمت دروازه زد اما عبدالله معیوف دروازه الهلال را نجات داد.

1803895
مدافع عنوان قهرمانی بار دیگر خود را در قامت شانس نخست قهرمانی آسیا از منطقه غرب معرفی کرد.

او یک بار دیگر هم با شوت از راه دور دروازه را هدف گرفت که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت و تبدیل به گل نشد. در این بین احمد نوراللهی هم به عنوان هافبک دفاعی و مرکزی، نقش پررنگی در ارسال توپ به بازیکنان هجومی داشت.

با این حال و برخلاف روند بازی، الهلال توانست گل دوم را بزند. در دقیقه ۷۳ ارسال ویتو از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر جانگ هیون سو همراه شد که گلر شباب الاهلی توپ نخست را گرفت اما ضربه برگشتی را همین مدافع اهل کره‌ جنوبی تبدیل به گل کرد.

در همین لحظات احمد نوراللهی یک پاس پشت دفاع برای خریبین فرستاد، اما او نتوانست ضربه نهایی را بزند.

دقایقی بعد اما الهلال گل عجیب‌تری هم زد. این بار در حالی که مدافع شباب الاهلی احساس مصدومیت می‌کرد، دروازه‌بان شباب الاهلی توپ را به مرکز زمین زد و از داور خواست تا به وضعیت بازیکن مصدوم رسیدگی شود، اما بازیکنان الهلال کار را ادامه دادند.

1803894
گل سوم الهلال به شباب الاهلی با اعتراض شدید بازیکنان تیم اماراتی همراه بود.

موسی مارگا بی‌توجه به اشاره بازیکنان شباب الاهلی توپ را روی دروازه فرستاد و سالم الدوساری به شکلی استثنایی با پشت پا ضربه خود را زد که در مسیر، ویتو روی توپ اثر گذاشت و آن را تبدیل به گل کرد.

این گل باعث اعتراض شدید بازیکنان شباب الاهلی به این اقدام بازیکنان الهلال شد و ماجد ناصر کاپیتان این تیم نیز اعتقاد داشت که آن‌ها فیرپلی را رعایت نکرده‌اند و به خصوص نسبت به مارگا این اعتراض را نشان دادند.

بعد از این گل شباب الاهلی حملات خود را ادامه داد و سرانجام در دقیقه ۸۶ عمر خریبین موفق شد دروازه را باز کند و یکی از گل‌ها را پاسخ دهد.

1803891
در اواسط زمین هواداران شباب الاهلی هم نسبت به برخورد یکی از بازیکنان الهلال اعتراض داشتند.

شاگردان ژاردیم که فرصت چندانی نداشتند، حملات را از سر گرفتند و دوباره خریبین صاحب موقعیت گل شد که این بار شوت او از داخل محوطه جریمه به تیرک دروازه خورد و گل نشد.

در نهایت بازی در میان قضاوت پر ماجرا و همچنین گل بحث برانگیز الهلال، با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید تا یاران احمد نوراللهی از لیگ قهرمانان حذف شوند و مدافع عنوان قهرمانی به کار خود ادامه دهد.

همچنین الهلال با این نتیجه به فولاد ایران، الشباب عربستان و الدحیل قطر پیوست تا بار دیگر در بین هشت تیم برتر آسیا جای داشته باشد.

1803893
احمد نوراللهی با ۶ قطع توپ، ۹ بازپس‌گیری و ۴ برتری دوئل، یکی از بهترین بازیکنان تیمش مقابل الهلال بود.

دیدگاه‌ها