کد خبر : 1871528 | 02 اسفند 1401 ساعت 00:29 | 29.8K بازدید | 16 دیدگاه

من و او به هم هدیه می‌دادیم

آنچلوتی راز پیروزی مقابل کلوپ را افشا کرد

سرمربی رئال مادرید تأکید کرد که لیورپول کیفیت خود را به عنوان فینالیست دوره قبل چمپیونزلیگ حفظ کرده است.

آنچلوتی راز پیروزی مقابل کلوپ را افشا کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان لیورپول در ورزشگاه آنفیلد است. شاگردان کارلو آنچلوتی که با 8 امتیاز کمتر نسبت به بارسلونا در مکان دوم لالیگا حضور دارند به عنوان مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ، شروع سختی در دور حذفی خواهند داشت و باید با حریف دیدار فینال فصل گذشته خود دیدار کنند. این مربی قبل از بازی با لیورپول تأکید کرد که تیمش را با چهره‌ای متفاوت راهی میدان می‌کند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی لیورپول – رئال مادرید گفت: "از بازگشت به مرسی ساید خوشحالم. من اینجا خاطرات بسیار خوبی دارم. در آن دوره یک بیماری همه‌گیر، شرایط را متفاوت کرده بود، اما با این وجود خاطرات خوبی داشتیم. حالا به یک شهر با استادیومی فوق‌العاده برگشتیم و امیدواریم که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. من در آن دوره رابطه خوبی با کلوپ داشتم و با هم هدایایی هم رد و بدل می‌کردیم."

رئال مادرید در این دیدار اورلین َشوامنی و تونی کروس را در اختیار نخواهد داشت. سرمربی این تیم در آستانه بازی با لیورپول اعتراف کرد که هنوز تاکتیک تیمش برای این بازی را انتخاب نکرده است: "پر کردن جای کروس واقعا سخت است. البته خوشبختانه کریم بنزما را از ابتدا خواهیم داشت. هنوز مردد هستیم که برای کنترل بازی وارد زمین شویم یا چهره‌ای تهاجمی‌تر داشته باشیم."

1803909

تقابل فینالیست‌های دوره قبل در مرحله یک هشتم نهایی، این دیدار را به سوژه‌ای جالب تبدیل کرده است. برخلاف یورگن کلوپ که از تماشای فینال سال قبل به عنوان یک شکنجه یاد کرده بود، آنچلوتی از به یاد آوردن این دیدار خرسند است. سرمربی رئال در این خصوص تأکید کرد: "من خاطرات خوبی از آن فینال دارم. بازی برابری بود. آن‌ها مالکیت توپ بیشتری داشتند، اما ما در دفاع مستحکم بودیم و این رمز موفقیت مقابل لیورپول بود."

آنچلوتی افزود: "شرایط این بازی با فینال دوره گذشته اما خیلی متفاوت است. ما این بار قرار است در دو دیدار رفت و برگشت به میدان برویم و باید به جای 90 دقیقه، 180 دقیقه عملکرد خوبی در زمین داشته باشیم. به نظر من لیورپول حریف سختی برای ما خواهد بود و هرگز کیفیت خود را از دست نداده است."

وینیسوس جونیور ستاره‌ای است که لیورپولی‌ها خیلی از او می٬ترسند. این ستاره برزیلی تک گل فینال را به لیورپول زد و در تقابل یک چهارم نهایی دو سال قبل نیز دو بار دروازه سرخ‌پوشان مرسی ساید را باز کرده بود. آنچلوتی با ستایش این بازیکن ابراز امیدواری کرد که حملات نژادپرستانه به او متوقف شود: "امیدوارم افرادی که در این کار مسئولیت دارند، روی آن کار کنند. وینی واقعا این شرایط را خوب مدیریت می‌کند و روی بازی خودش متمرکز است. او عاشق فوتبال بازی کردن است و این چیزها تأثیر زیادی رویش در زمین ندارد."

سرمربی رئال افزود: "در بازی‌های مهم، بهترین فرم ممکن را از وینیسیوس می‌بینیم. بدیهی است که او فردا هم خواهد درخشید. در حال حاضر هر هواداری از دیدن کیفیت فوتبال او لذت می‌برد. هواداران دوست دارند بازیکنانی مثل او، پدرو، گاوی و امباپه را ببینند و ما هم می‌توانیم از این کیفیت وینی در تیم خودمان استفاده کنیم."

آنچلوتی با محکوم کردن هر گونه اقدام نژادپرستانه علیه بازیکنان فوتبال تأکید کرد: "به نظر من نژادپرستی یک معضل بسیار جدی است چرا که هیچ قانون مشخصی برای آن وجود ندارد. شما فقط از طریق فرهنگ، اهداف مشترک و حس انسانیت می‌توانید افرد را تغییر دهید. مردم اسپانیا را فقط بابت این موضوع نباید سرزنش کرد چرا که در هر کشور دیگری هم وجود دارد."

دیدگاه‌ها