کد خبر : 1871546 | 02 اسفند 1401 ساعت 01:44 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

جشن هواداری‌ها با نقش ۲ زردپوش(عکس)

صعود تیم هوادار تهران در جام حذفی با نقش دو گلر این تیم رقم خورد.

جشن هواداری‌ها با نقش ۲ زردپوش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال هوادار در حالی توانست بازی مهم مقابل مس رفسنجان را با پیروزی پشت سر بگذارد و به جمع هشت تیم برتر جام حذفی برسد که ساکت الهامی برای رسیدن تیمش به این برد از دو دروازه‌بان جوان و با تجربه خود بهره برد تا در ورزشگاه خانگی خود جشن صعود بگیرند.

محمدرضا خالدآبادی، گلر ۲۱ ساله هوادار در طول ۱۱۹ دقیقه بازی مقابل مس رفسنجان بارها با واکنش‌های خود مانع از گلزنی شاگردان ربیعی شد و در خروج‌ها نیز موفق کار کرد و نمایشی داشت که تیمش هیچ گلی تا پایان وقت اضافه دوم دریافت نکند و پس از آن هم قبل از ضربات پنالتی جای خود را به مهرداد طهماسبی داد.

1803937

مهرداد طهماسبی که در ابتدای فصل به جمع هواداری‌ها اضافه شده و یکی از خریدهای زودهنگام این تیم بود، پس از اضافه شدن به این تیم فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورد ولی در دیدار جام حذفی مقابل مس رفسنجان در لحظات پایانی به زمین رفت تا تجربه‌اش در پنالتی‌ها به کارشان بیاید.

طهماسبی در پنج پنالتی مس رفسنجان، چهار گل دریافت کرد ولی ضربه پنالتی چهارم این تیم توسط حسن جعفری را گرفت تا در صعودشان به جمع هشت تیم برتر جام حذفی ایفای نقش کند و مرد محبوب هواداری‌ها شود.

اعضای تیم هوادار پس از آخرین پنالتی دور دو دروازه‌بان خود جمع شدند و در کنار آنها جشن صعود گرفتند که تصاویر فریاد خوشحالی آنها جالب توجه است.

1803936
1803938

دیدگاه‌ها