کد خبر : 1871569 | 02 اسفند 1401 ساعت 09:40 | 24.5K بازدید | 46 دیدگاه

تباس:

لاپورتا با این رسوایی باید از بارسا برود!

خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که رسوایی بارسا گیت باید باعث ترک این باشگاه توسط خوان لاپورتا شود.

لاپورتا با این رسوایی باید از بارسا برود!

به گزارش "ورزش سه"، رسوایی پرداخت پول از سوی باشگاه بارسلونا به نایب رییس سابق کمیته داوران لالیگا در فاصله سال‌های 2016 تا 2018 به جنجالی بزرگ در فوتبال اسپانیا تبدیل شده است. 
بسیاری از باشگاه‌های اسپانیایی در چند روز اخیر نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌اند و تباس نیز گفته بود که از شنیدن چنین خبری در شوک فرو رفته است. 
او که پیش از این نیز بارها به صورت علنی از سیاست‌های در پیش گرفته شده توسط بارسلونا انتقاد کرده بود، حالا به شدت از این اتفاق عصبانی است و معتقد است که مدیران این باشگاه باید به صورت دقیق اتفاقی که درباره انریکز نگریرا و پرداخت پول به او رخ داده را توضیح دهند. 

1800224

روزنامه ورزشی اسپورت که به باشگاه بارسا نزدیک است به نقل از تباس نوشت: «اگر لاپورتا نمی‌تواند توضیح دهد که چرا چنین پولی به نایب رییس کمیته داوران پرداخت شده است، پس فکر می‌کنم که باید از سمتش در بارسلونا کناره‌گیری کند.»
او همچنین با اشاره به شرایط یوونتوس و جریمه‌ای که برای این باشگاه در نظر گرفته شده بود اظهار داشت: «در حال حاضر باید بگویم که موضوع یوونتوس بسیار جدی‌تر گرفته شد اما نشانه‌هایی که در بارسا وجود دارد خیلی جدی‌تر است. نباید فراموش کنیم که مسئله نایب رییس کمیته داوران در اینجا مطرح است!»

دیدگاه‌ها