کد خبر : 1871572 | 02 اسفند 1401 ساعت 09:51 | 19.3K بازدید | 51 دیدگاه

راهکار هواداران لیورپول: رئالی‌ها نباید بخوابند! (عکس)

هواداران لیورپول شب گذشته با تجمع در مقابل هتل محل اقامت بازیکنان رئال مادرید سعی کردند مانع از استراحت آنها شوند.

راهکار هواداران لیورپول: رئالی‌ها نباید بخوابند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد میزبان رئال مادرید است. 
این بازی از اهمیت خاصی برای هر دو تیم برخوردار است اما لیورپول به چشم دیگری به این دیدار نگاه می‌کند. آنها در لیگ برتر نتوانسته‌اند درخشش چند فصل اخیر را تکرار کنند و شاید حتی فرصت حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را هم به دست نیاورند. 
پیروزی در این بازی کار را برای حفظ نتیجه در بازی برگشت و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هموار خواهد کرد و شاید حتی به نقطه عطفی در فصل 23-2022 برای آنها تبدیل شود. 

1803973

همین باعث شده که هواداران لیورپول هم تمام تلاش‌شان را برای کمک به بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم برای پیروزی برابر رئال در بازی امشب به کار بگیرند.
اما راهکار آنها برای کمک به این تیم کمی عجیب بود. هواداران لیورپول شب گذشته تا ساعات اولیه صبح در مقابل هتل محل اقامت بازیکنان رئال تجمع کردند و مشغول ایجاد سروصدا و شعار دادن شدند اما این پایان کار نبود. 
آنها با استفاده از وسایل آتش بازی پیشرفته شروع به فرستادن منور به آسمان و آتش بازی پیشرفته کردند تا سروصدا و نور حاصل از آن اجازه استراحت کافی به بازیکنان رئال را ندهد. آنها امیدوار هستند که این موضوع عملکرد این تیم در بازی امشب را تحت الشعاع قرار دهد. 

دیدگاه‌ها