کد خبر : 1871607 | 02 اسفند 1401 ساعت 11:44 | 50.4K بازدید | 37 دیدگاه

هدیه عجیب کلوپ به آنچلوتی: سیگار الکترونیکی!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از هدیه جالبی که یورگن کلوپ قبلا برای او ارسال کرده بود پرده برداشت.

هدیه عجیب کلوپ به آنچلوتی: سیگار الکترونیکی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول برود. 
آنها پیش از این نیز بارها با یکدیگر دیدار کرده‌اند که چند تقابل اخیر این دو تیم با یکدیگر همیشه برای رئال خوش یمن بوده و دو جام قهرمانی در لیگ قهرمانان برای آنها به ارمغان آورده است.
آنچلوتی و کلوپ نیز پیش از این سابقه رویارویی بسیاری در لیگ برتر و در زمانی که این مربی ایتالیایی هدایت دیگر شهر تیم لیورپول را برعهده داشت و روی نیمکت اورتون می‌نشست را داشته‌اند. 
رابطه‌ای که پیش از این هر دو نفر تاکید کرده بودند که بسیار خوب و نزدیک بوده و همواره احترام طرف مقابل را به همراه داشته است. 

1804047

آنچلوتی در آستانه این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا در این باره اظهار داشت: «ما رابطه بسیار خوبی داریم. یک سال و نیم در طول شیوع جهانی ویروس کرونا در کنار هم در لیورپول بودیم. همیشه به هم پیام می‌دادیم و او هدایایی هم برای من ارسال کرده بود. کلوپ واقعا شخصیتی دوست داشتنی دارد.»
یکی از خبرنگاران از آنچلوتی پرسید که هدیه کلوپ برای او چه بوده و سرمربی رئال بدون مکث پاسخ داد: «سیگار الکترونیکی.»
آنچلوتی پیش از این عادت داشت حتی در کنار زمین هم سیگار بکشد اما با توجه به قوانین خاصی که در بسیاری از ورزشگاه‌ها وضع شد، این کار را ادامه نداد. به نظر می‌رسد که انتخاب کلوپ کاملا هوشمندانه و بر اساس شناختی که از این مربی داشته بوده است.

دیدگاه‌ها