کد خبر : 1871642 | 02 اسفند 1401 ساعت 13:51 | 61.8K بازدید | 36 دیدگاه

کشف یک کریم باقری دیگر از دیار آذربایجان

تیم جوانان یک بازیکن ترک‌زبان دارد که الگویش کسی جز اسطوره شهرش نیست .

کشف یک کریم باقری دیگر از دیار آذربایجان

به گزارش ورزش سه، تمرینات تیم فوتبال جوانان ایران در حالی برای حضور در جام ملت‌های آسیا در مرکز ملی فوتبال ایران ادامه دارد که بازیکنان مهمی در لیست نهایی این تیم برای سفر به ازبکستان حضور دارند.

محمدرضا ترابی هافبک دفاعی تیم فوتبال ایران که در رده پایه باشگاه استقلال بازی می‌کند یکی از مهمترین نفراتی است که صمد مرفاوی امیدوار به استفاده از او در تقابل با قطر، استرالیا و ویتنام در گروه B جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیاست.

ترابی که اصالت تبریزی دارد با وجود قامت بلندش شباهت زیادی از لحاظ خصوصیات فنی به کریم باقری دارد و همه امیدوارند او نسخه دوم آقا کریم باشد که البته به همان تیمی رفته که به آن علاقه داشته است!

1804106

ترابی در بازپس گیری توپ یکی از تاثیرگذارترین هافبک‌های تیم جوانان تحت امر صمد مرفاوی است و یکی از اهرم‌های تاکتیکی وی. هافبک بلندقامتی که بازی مالکانه را به خوبی اجرا می‌کند تا سایر بازیکنان خط میانی فرصت خروج از فاز دفاع و حضور در خط حمله را پیدا کند. این چیزی است که خود مرفاوی که با آقاکریم همبازی هم بوده بسیار به آن اشاره می‌کند.

ترابی در گفتگوی منتشرشده از سوی فدراسیون فوتبال هدف اصلی اش را با تیم ملی جوانان ایران حضور در دیدار فینال توصیف کرد و گفت: می‌خواهم گل فینال را خودم بزنم تا تیم را قهرمان کنم.

دیدگاه‌ها