کد خبر : 1871682 | 02 اسفند 1401 ساعت 17:19 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

رستمی همچنان در نقش گلزن اول مس کرمان

مس کرمان هرچند مقابل استقلال ملاثانی شکست تلخی را متحمل شد، اما اتفاق مثبت برای نارنجی‌پوشان تداوم درخشش گلزن اول این تیم بود.

رستمی همچنان در نقش گلزن اول مس کرمان

به گزارش "ورزش سه"، عارف رستمی که بعد از آقای گلی در خیبر خرم آباد به لیگ برتر راه یافته، بعد از ناکامی در ذوب آهن اکنون تحت هدایت فرزاد حسین خانی روند موفقی را در ثبت گل به جا گذاشته است.

رستمی که بعد از مصدومیت شروین بزرگ اکنون به عنوان مهاجم هدف در این تیم کار را دنبال می‌کند، با هفت گل زده توانسته در صدر جدول گلزنان این فصل از لیگ برتر در کنار شهریار مغانلو حاضر باشد و البته کار سخت و رویایی را در ادامه برای تصاحب کفش طلا پیش روی خود می‌بیند.

1804189

مهاجم گلزن این روزهای مس کرمان در بازی امروز تیمش مقابل استقلال ملاثانی نیز توانست روند گلزنی خود را حفظ کند و در همان دقایق ابتدایی با جاگیری مناسب تیمش را به گل اول بازی رساند.

مس کرمان در روزی که فرزاد حسین خانی برای استراحت به بازیکنانش و ایجاد انگیزه بین نفرات تیم، با تلفیقی از بازیکنان اصلی و ذخیره برابر حریف دسته اولی خود حاضر شده بود، در شرایطی که با گل عارف رستمی از استقلال ملاثانی پیش افتاده بود، در نهایت شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رستمی اما با روحیه‌ای که این روزها بابت گلزنی‌های سریالی خود گرفته، امیدوار است در دیدارهای آتی نارنجی‌پوشان نیز این روند را حفظ کرده و یک افتخار رویایی را در ذهن ترسیم کرده و باید دید به آن خواهد رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها