کد خبر : 1871683 | 02 اسفند 1401 ساعت 17:21 | 9.6K بازدید | 4 دیدگاه

دو تیم لیگ یکی در جمع هشت تیم برتر

منتظر باشید، جام حذفی هنوز هم جای شگفتی دارد!

با پیروزی استقلال ملاثانی برابر مس، حالا آن‌ها در کنار پارس جم، نمایندگان لیگ یک در جمع هشت تیم برتر جام حذفی هستند.

منتظر باشید، جام حذفی هنوز هم جای شگفتی دارد!

به گزارش “ورزش سه” مهم‌ترین شگفتی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تا به حال، پیروزی ۳ بر ۱ استقلال ملاثانی برابر مس کرمان بوده است. آن هم در شرایطی که نماینده استان خوزستان با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود، اما به برد ارزشمندی مقابل تیم لیگ برتری دست یافت.

حالا استقلال ملاثانی در کنار پارس جنوبی جم، دو نماینده لیگ یک در جمع هشت تیم برتر جام حذفی هستند. نکته جالب توجه این است که اگر در مراسم قرعه‌کشی شانس با این دو تیم همراه باشد و‌ باعث شود که آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر یکدیگر قرار گیرند، آنگاه در مرحله نیمه نهایی نیز قطعا یک تیم لیگ یکی حضور خواهد داشت.

1804191

درست به مانند مسابقات جام حذفی سال گذشته که چنین اتفاقی رخ داد و مس کرمان که آن زمان در لیگ یک حضور داشت، به نیمه نهایی رسید و در آن مرحله با قبول شکست برابر نساجی، از حضور در فینال مسابقات بازماند.

البته سال گذشته، شگفتی بزرگ دیگری هم رخ داد و آن هم صعود تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر به نیمه نهایی بود که در نهایت با قبول شکست برابر آلومینیوم اراک در نیمه نهایی، از جام حذفی کنار رفتند. با این حال در مسابقات امسال هیچ تیم لیگ دویی به مراحل بالاتر راه پیدا نکرد.

عکس: مهزیار شهنی

دیدگاه‌ها