کد خبر : 1871686 | 02 اسفند 1401 ساعت 17:22 | 7.8K بازدید | 6 دیدگاه

نباید دستپاچه شویم

آچربی: پورتو می‌تواند هر تیمی را آزار بدهد

فرانچسکو آچربی، مدافع اینتر، پورتو را تیمی قدرتمند عنوان کرد که توان شکست دادن هر تیمی را دارد.

آچربی: پورتو می‌تواند هر تیمی را آزار بدهد

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب اینتر در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، میزبان پورتو است و سه هفته بعد بازی برگشت در زمین پورتو برگزار خواهد شد. پورتو در سال‌های اخیر معمولا برابر تیم‌های ایتالیایی نتایج خوبی گرفته و اینتر دو بازی سخت را پیش رو دارد.

1804198

فرانچسکو آچربی، مدافع اینتر، در نشست خبری این بازی گفت: «توجه به جزئیات در این بازی بسیار مهم است و باید به شیوه‌ای بازی کنیم که همه چیز به سود ما پیش برود. پورتو تیمی است که بازیکنانش چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و بسیار هماهنگ هستند. تیمی مبارز و سخت‌کوش که می‌تواند هر تیمی را آزار بدهد.»

آچربی ادامه داد: «باید بدون اضطراب کار کنیم و حتی اگر گلی زود هنگام به ما بزنند نیز دستپاچه نشویم. پورتو تیمی قدرتمند است و به بازی در مراحل بالای لیگ قهرمانان عادت دارد. آن‌ها تجربه زیادی دارند ولی سرنوشت صعود در بازی برگشت مشخص می‌شود و شانس هر دو تیم هم 50-50 است. بدون شک کسب نتیجه خوب در بازی رفت می‌تواند کار ما در بازی برگشت را راحت‌تر کند، اما حتی تساوی یا شکست باعث نمی‌شود شانس صعود ما کم شود. باید در همه خطوط خوب بازی کنیم و در بازی ما توازن لازم وجود داشته باشد.»

دیدگاه‌ها