کد خبر : 1871688 | 02 اسفند 1401 ساعت 17:34 | 5.6K بازدید | 12 دیدگاه

مس همچنان لیگ برتر را جدی‌تر می‌گیرد

حسین‌خانی از اعتماد به ذخیره‌ها نتیجه نگرفت

مس کرمان در شرایطی مقابل استقلال ملاثانی از دور جام حذفی کنار رفت که پیش از این نیز کادر فنی نارنجی‌پوشان مدعی شده بودند با توجه به شرایط جدول این رقابت‌ها را جدی نخواهند گرفت.

حسین‌خانی از اعتماد به ذخیره‌ها نتیجه نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حسین خانی که طی دو هفته اخیر در لیگ برتر به نتایج درخشانی با متوقف کردن گل گهر مدعی در سیرجان و همچنین شکست نساجی قائمشهر شده بودند، توانست تا حد زیادی استرس سقوط را از این تیم دور کند. با این حال آن‌ها همین‌طور که وعده داده بودند تمرکز خود را در اولین فصل بازگشت به لیگ برتر روی دستیابی به سهمیه بقا متمرکز کرده‌اند با تلفیقی از بازیکنان اصلی و ذخیره برابر حریف دسته اولی در جام حذفی حاضر شدند.

این تیم در شرایطی بازی را مقابل استقلال ملاثانی استارت زد که ترکیب اولیه فرزاد حسین خانی برای این جدال با این نفرات شکل گرفته بود: حسین شهریاری، امیر حسین طاهری، ران تونگیک، علی تهامی، مهدی ناظمی، مهیار زحمتکش، صالح محمدی، احمد نصیری، سامان تورانیان، حسین دوستدار و عارف رستمی.

1804204

ترکیبی که نسبت به آخرین تقابل آن‌ها در لیگ برتر تنها دو بازیکن (عارف رستمی و ران تونگیک) را در جمع نفرات اصلی در اختیار داشت. فرزاد حسین خانی سرمربی موفق مس کرمان با توجه به شرایط این تیم در جدول لیگ برتر پیش از این نیز اعلام کرده بود که قصد دارد جام حذفی را جدی نگرفته و تمرکز تیمش را روی مسابقات لیگ و دستیابی به سهمیه بقا کند. با این حال عملکرد نفرات ذخیره این تیم نیز به شکلی نبود که انتظارات سرمربی و اعضای کادر فنی را جلب کند و نشان از کار سخت آن‌ها در ادامه مسیر خواهد داشت. این فرصت بزرگی بود که حسین خانی برای نفرات ذخیره تیمش در این بازی شکل داد تا توانایی‌های خود را برای ادامه فصل و رقابت حضور در ترکیب اصلی به نمایش بگذارند، اما در نهایت آن‌ها نتوانستند رضایت کادر فنی را جلب کنند تا حسین‌خانی برای فصل آتی حداقل به دنبال انقلابی بزرگ در لیست تیمش برای تقویت نارنجی‌پوشان باشد.

حسین‌خانی که طی برنامه‌ای که بعد از صعود تیم به لیگ داشته، در گام اول و فصل بیست و دوم بقا را در نظر گرفته و در ادامه نیز حضور در جمع تیم‌های تک رقمی در فصول بعدی و حتی کسب سهمیه، باید دید در این فصل و با روند موفقی که در لیگ برتر طی دو هفته اخیر دنبال کرده‌اند در بازی بعدی خود مقابل ذوب آهن که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

عکس: مهزیار شهنی

1804202
1804203

دیدگاه‌ها