کد خبر : 1871693 | 02 اسفند 1401 ساعت 17:56 | 42.4K بازدید | 39 دیدگاه

تیری آنری:

نیمار با این دوستان نیاز به دشمن ندارد

تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، معتقد است نیمار در انتخاب دوستانش اشتباه کرده و آن‌ها او را به مسیر غلطی سوق داده‌اند.

نیمار با این دوستان نیاز به دشمن ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن روزهای چندان خوبی را سپری نمی‌کند. پس از سه شکست متوالی در جام حذفی فرانسه، لیگ و لیگ قهرمانان، انتقادهای بسیاری از آن‌ها مطرح شد ولی پاریسی‌ها هر طور که بود شنبه توانستند لیل را 4-3 شکست دهند تا کمی از بحران فاصله بگیرند.

1804217

در حالی که تنها چند ساعت از پایان بازی برابر بایرن گذشته بود (شکست 0-1)، نیمار در یکی از رستوران‌های معروف پاریس در حالی که مشغول بازی با دوستانش بود دیده شد و این موضوع باعث خشم شدید هواداران پی اس جی و انتقاد تند رسانه‌ها از این بازیکن شد. 

در واکنش به انتشار این عکس که حواشی فراوانی هم داشت، کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، از نیمار دفاع کرد و گفت: «من با نیمار صحبت کردم و به او گفتم که چه نظری دارم. او هم کاملا حق دارد که در روز تعطیلش تفریح کند و کاری را انجام دهد که واقعا دوست دارد.»

1790138

تیری آنری اما معتقد است که نیمار در انتخاب دوستان خود مرتکب اشتباه شده است: «آن عکس را دوستان نیمار ابتدا منتشر کردند، درست است؟ با این دوستان معتقدم نیمار نیازی به دشمن ندارد.»

ستاره برزیلی در بازی برابر لیل مصدوم شد و چهار هفته دور از میادین خواهد ماند. او بازی برگشت با بایرن را از دست داده است.

دیدگاه‌ها