کد خبر : 1871698 | 02 اسفند 1401 ساعت 18:17 | 18.6K بازدید | 7 دیدگاه

باید به ما توجه خاصی کنید

حرف‌های جالب سرمربی ملاثانی بعد از برد بزرگ

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: بازیکنانم نشان دادند استحقاق توجه بیشتری دارند.

حرف‌های جالب سرمربی ملاثانی بعد از برد بزرگ

به گزارش “ورزش سه” عزیز فریسات پس از برتری ۳ بر ۱ استقلال ملاثانی مقابل مس کرمان در یک هشتم جام حذفی، گفت: خدا را شکر می‌کنم بچه‌ها با تمام وجود بازی کردند و فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. در ابتدای بازی بازیکنانم مقداری از لحاظ ذهنی به دلیل اتفاقاتی که قبل از بازی پیش آمده بود، تمرکز لازم را نداشتند. شاید باورتان نشود تا نیم ساعت قبل از مسابقه توانستیم بچه‌ها را جمع و جور کنیم. با این شرایطی که حاکم بود، بچه‌ها توانستند فوتبال خیلی خوبی را به نمایش بگذارند و بازی را ببرند.

وی در ادامه گفت: دوست داریم همه مسئولان مقداری سمت این بچه‌ها و جوان‌های بومی بیایند. این نفرات واقعا بی‌ادعا هستند اما دیدید توانایی‌هایشان خیلی بالا است. می‌توانند کارهای بزرگی انجام بدهند به این شرط که توجه خاصی به آن‌ها شود. وقتی تیم استقلال ملاثانی با این بضاعت می‌تواند مقابل یک تیم لیگ برتری به این راحتی بازی کرده و با چنین نتیجه‌ای حریفش را شکست بدهد، بازیکنانش استحقاق دارند که مسئولان توجه خاصی به آن‌ها داشته باشند.

سرمربی استقلال ملاثانی ادامه داد: باید از علاقه‌بند تشکر ویژه کنم که واقعا تنها است و یک نفره این تیم را اداره می‌کند. امیدوارم مسئولان استانی هم او را حمایت کنند تا بتوانیم وضعیت تیم را بهتر ببینیم.

فریسات درمورد اینکه آیا در ابتدای بازی به فکر کشاندن مسابقه به ضربات پنالتی بودند یا می‌خواستند به مس کرمان گل بزنند، گفت: سیستم من در نیمه اول ۱-۲-۳-۴ بود. در نیمه دوم با ۲ مهاجم و ۳ نفر پشت سر آن‌ها بازی کرده و در واقع با ۵ نفر از جلو حمله و پرس کردیم. خدا را شکر می‌کنم با این شرایط هم به گل رسیدیم و هم بچه‌ها بازی خیلی خوبی را انجام دادند. موقعیت‌های خیلی خوبی هم داشتیم. حتی در نیمه اول که یک بر صفر مس کرمان جلو بود هم فرصت‌های خوبی داشتیم که نتوانستیم آن‌ها را تبدیل به گل کنیم و متأسفانه این فرصت‌ها را از دست دادیم.

وی درمورد هدف استقلال ملاثانی در جام حذفی، گفت: بازی به بازی جلو می‌رویم و فکر و ذهن‌مان را روی تمام بازی‌ها متمرکز می‌کنیم. دوست داریم شرایط تیم بهتر شود و از لحاظ مالی به شرایط بازیکنان رسیدگی کنند تا وضعیت را بهتر کنیم. امیدوارم در ادامه بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی استقلال ملاثانی درخصوص استقبال کم تماشاگران از این بازی، گفت: به دلیل مشکلات متعددی که به وجود آمد بیشتر مردم فکر می‌کردند تیم در این بازی حاضر نشود، اما خدا را شکر توانستیم با جمع و جور کردن بچه‌ها به ورزشگاه بیاییم.

دیدگاه‌ها