کد خبر : 1871704 | 02 اسفند 1401 ساعت 18:36 | 14.4K بازدید | 3 دیدگاه

اسماعیل نژاد: من ماشین نیستم، قطعا لژیونر می‌شوم

امین اسماعیل نژاد اعلام کرد سال آینده در خارج از ایران به والیبال خود ادامه خواهد داد.

اسماعیل نژاد: من ماشین نیستم، قطعا لژیونر می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد بازیکن تیم پاس گرگان پس از کسب پیروزی تیمش مقابل هورسان رامسر اظهار کرد: خداراشکر که امسال در حال تمام شدن است. در این سال که سرباز بودم، بازیکنان تیم نه پولی گرفتند و نه امکاناتی در باشگاه پاس گرگان داشتیم، اما توانستیم خودمان را یک بار دیگر در پلی‌آف نشان دهیم. امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم و قدر این بازیکنان را بدانند چون هیچ کدام از ما حقمان حضور در این تیم نیست که امکانات و پول خاصی ندارد.

وی با تأکید بر این‌ که بازیکنان پاس همگی دلی در این تیم حضور دارند، تصریح کرد: در مجموع داوری این مسابقه خوب بود. هورسان تیم خوبی است و به آن‌ها تبریک می‌گویم. عالی بازی می‌کنند و در این مسابقه توانستیم نتیجه بگیریم. امیدوارم نتیجه بازی بعد را هم به سود خود پیش ببریم.

1804243

اسماعیل‌نژاد درخصوص برنامه‌های آینده‌اش گفت: سربازی‌ام امسال تمام می‌‍شود و صد درصد لژیونر می‌شوم. حدود سه سال است که هدفم همین است و به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، نتوانستم بروم.

وی با اشاره عدم حضورش در بخشی از بازی امروز به تصمیم سنگدوینی توضیح داد: در این تیم فشار زیادی روی من است و گاهی بدنم جواب نمی‌دهد به هر حال ماشین نیستم. خداراشکر که توانستم به زمین برگردم و خودم را نشان دهم. تصمیم سرمربی بود و بدن من هم خالی کرده بود.

قطر پاسور تیم پاس درباره رقبایش در تیم ملی اظهار کرد: با توجه به جایگاه ایران در تمامی پست‌ها بازیکنانی وجود دارند که بتوان روی آن‌ها حساب باز کرد. همه دوستان من هستند و هرکس حقش است باید در تیم ملی قرار گیرد، حتی اگر یک درصد از دیگری برتر باشد.

1804244

دیدگاه‌ها