کد خبر : 1871719 | 02 اسفند 1401 ساعت 19:41 | 21.2K بازدید | 15 دیدگاه

نامزد غیرمنتظره مربیگری پی‌اس‌جی: استیون جرارد

در حالی که به نظر می‌رسد روزهای حضور کریستوف گالتیه روی نیمکت پی‌اس‌جی به شماره افتاده، امروز اسمی غیرمنتظره به عنوان نامزد جانشینی او مطرح شده است: استیون جرارد.

نامزد غیرمنتظره مربیگری پی‌اس‌جی: استیون جرارد

به گزارش "ورزش سه"، از تغییر سرمربی پاری سن ژرمن کمی بیش از نیم فصل می‌گذرد. پاریسی‌ها در تابستان گذشته کریستوف گالتیه را به عنوان جانشین مربی اخراجی‌شان مائوریسیو پوچتینو منصوب کردند، اما در روزهای اخیر همه چیز از تغییر قریب‌الوقوع گالتیه خبر می‌دهد.

پاری سن ژرمن که با صرف هزینه‌های گزاف تعدادی از بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال را در تیمش جمع کرده نتوانسته در حد انتظار سرمایه‌گذاران قطری نتیجه‌گیری کند و این فشار را بر سرمربی این تیم به شدت افزایش داده است.

1804275

در روزهای گذشته اولین اسمی که به عنوان جانشین احتمالی گالتیه مطرح شد توماس توخل بود. کسی که سابقه هدایت پی‌اس‌جی را داشته و به نظر می‌رسد برای بازگشت به پارک دو پرنس بی‌اشتیاق نیست. به جز او نام چند مربی بزرگ دیگر مثل مورینیو، زیدان و پوچتینو هم مطرح شده بود اما امروز اسمی غیرمنتظره به عنوان جانشین گالتیه مطرح شد: استیون جرارد.

جرارد که در دوران فوتبالش اسطوره باشگاه لیورپول بود از زمانی که به دنیای مربیگری وارد شد با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه بوده است. او با رنجرز در لیگ برتر اسکاتلند به قهرمانی رسید و راهی استون‌ویلا شد، اما او تنها در 40 مسابقه روی نیمکت ویلا نشست و تجربه بدی را در لیگ برتر انگلیس تجربه کرد.

1804276

با وجود اخراج استیون جرارد از استون ویلا گفته می‌شود مدیران پی‌اس‌‌جی به دنبال مربی‌ای می‌گردند که به عنوان یک ستاره بزرگ سابقه فوتبالی داشته باشد چرا که آن‌ها معتقدند چنین شخصی به عنوان مربی می‌تواند ستاره‌هایی مثل مسی، نیمار و امباپه را به خوبی مدیریت کرده و به بهترین شکل از آن‌ها بازی بگیرد.

1804277

دیدگاه‌ها