کد خبر : 1871727 | 02 اسفند 1401 ساعت 20:19 | 10.6K بازدید | 13 دیدگاه

روزه: هالند کافی است دروازه را ببیند تا گل بزند

مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، در آستانه دیدار با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان، به ستایش ارلینگ هالند، مهاجم سیتی، پرداخت و گفت شم گلزنی او برای تیمش خطرناک است.

روزه: هالند کافی است دروازه را ببیند تا گل بزند

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش فرداشب در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی می‌رود.

شاگردان مارکو روزه بعد از پیروزی 3-0 روز شنبه مقابل ولفسبورگ با روحیه بالا در خانه خود، ردبول آرنا، میزبان شاگردان پپ گواردیولا خواهند بود. لایپزیش در حال حاضر در رتبه پنجم جدول بوندس‌لیگا قرار دارد، ولی با توجه به اختلاف امتیاز کم با تیم‌های بالاتر در جدول امیدوار است در ادامه فصل در رتبه‌های بالاتر بوندس‌لیگا قرار بگیرد و دست‌کم سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده را به دست بیاورد.

1804296

ارزیابی مارکو روزه از بازی فردا
من و بازیکنانم رابطه خیلی نزدیکی داریم و به آنها خیلی اعتماد دارم. ما فردا در مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی می‌کنیم. می‌خواهیم در مقابل منچسترسیتی با شجاعت به میدان برویم و از فرصت بازی خانگی حداکثر استفاده را ببریم.

لایپزیش به پیروزی مقابل سیتی امیدوار است؟
بازی سختی خواهد بود، ولی همه چیز ممکن است. اگر مثل یک تیم متحد به میدان برویم با توجه به اینکه هوادارانمان با تمام قوا پشت تیم خواهند بود، می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم. ما در کنار هم قوی‌تر هستیم.

ارلینگ هالند
ارلینگ ذهنیت خارق‌العاده‌ای دارد. او وقتی دروازه را می‌بیند در ذهنش اینطور تداعی می‌شود که باید گل بزند، هر طور شده و فارغ از اینکه شرایط در زمین چطور است. او روز به روز بهتر می‌شود و برای تیمش، منچسترسیتی، بهتر و بهتر کار می‌کند. هالند بازیکنی در کلاس جهانی است و در یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها