کد خبر : 1871732 | 02 اسفند 1401 ساعت 20:58 | 12K بازدید | 8 دیدگاه

بهترین خبر برای پاتر: کانته در تمرین امروز چلسی (عکس)

انگولو کانته، ستاره مصدوم چلسی، امروز به تمرین‌های این تیم برگشت و رسانه‌های انگلیسی می‌گویند به زودی قراردادش را هم با چلسی تمدید خواهد کرد.

بهترین خبر برای پاتر: کانته در تمرین امروز چلسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انگولو کانته بعد از مدت‌ها دور بودن از ترکیب و تمرین چلسی به دلیل مصدومیت، ساعتی پیش در تمرین این تیم شرکت کرد و زیر نظر گراهام پاتر به شکل عادی به تمرین در کنار دیگر بازیکنان پرداخت.

غیبت این ستاره فرانسوی تا اینجای فصل ضربه قابل توجهی به تیم گراهام پاتر زده بود. او بعد از تساوی 2-2 چلسی مقابل تاتنهام در اولین هفته‌های فصل زمانی که توماس توخل روی نیمکت چلسی می‌نشست، به دلیل مصدومیت از ترکیب کنار رفت. او در آن مسابقه از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده بود.

1804312

اما حالا که نزدیک به شش ماه از آن روز می‌گذرد، امروز کانته برای اولین بار در تمرین آبی‌های لندن دیده شد. او زیر نظر گراهام پاتر در حالی به تمرین پرداخت که چلسی برای یک بازی مهم آماده می‌شود. دیدار با تاتنهام در دربی لندن که روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که آیا حضور امروز کانته در تمرین به این معنی است که او روز یکشنبه در مقابل تاتنهام به میدان خواهد رفت یا نه.

1804313
1804314

از سوی دیگر، نشریه انگلیسی تلگراف امروز اعلام کرد کانته بر خلاف شایعات قصد ترک چلسی را ندارد و به زودی قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد. قرارداد فعلی ستاره فرانسوی با چلسی تابستان آینده به پایان می‌رسد.

دیدگاه‌ها