کد خبر : 1871749 | 02 اسفند 1401 ساعت 22:07 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاش امیرحسین اسفندیار امروز بازیکن من بود!

علیرضا طلوع‌کیان می گوید ایفاسرام با وجود شکست مقابل شهداب به اهدافش در لیگ برتر رسیده است.

کاش امیرحسین اسفندیار امروز بازیکن من بود!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ایفاسرام اردکان پس از این شکست شاگردانش ضمن خسته نباشید به تیمش، گفت: به هیچ عنوان نباختیم و این بازی‌ها برای ما قطعا برد بوده است. شاید نتیجه را واگذار کردیم، ولی باید اتفاق بیفتد که تیم اول با 19 پیروزی به تیم هشتم ببازد. در تمام فاکتورهای حمله اول، حمله برگشتی، دفاع روی تور و سرویس از تیم حریف پایین‌تر بودیم.

علیرضا طلوع‌کیان افزود: تنها در توپ‌گیری و خطاهای فردی دو تیم تقریبا برابر بودند، ولی این دو لازمه برد نیست. تاکتیک‌های مختلفی را در این مسابقه تست کردیم و بازیکنان تلاششان از حد توانشان هم بیشتر بود. در ست اول مسابقه اولمان هم که پیروز شدیم سه امتیاز از حریف عقب بودیم و نتیجه قابل قبولی برای تیم ایفاسرام بود.

وی با تاکید بر این‌که به اهداف باشگاه ایفاسرام که رسیدن به مرحله پلی‌آف بود، رسیدند، تصریح کرد: دوست داشتیم جدال مرحله یک چهارم نهایی به بازی سوم کشیده شود یا به مرحله بعد برویم، اما برای پیروزی ابزاری لازم است که آن را نداشتیم. امیدوارم در سال‌های آینده ایفاسرام اردکان را در لیگ ببینیم و در سال‌های بعد بهتر عمل کنند. ایفاسرام جزء سه تیم آخری بود که تیم بسته بود. بسیاری از بازیکنان جذب باشگاه‌های دیگر شده بودند.

سرمربی ایفاسرام ادامه داد: مدیران باشگاه خیلی زحمت کشیدند و بازیکنان شاید تنها تیمی باشند که هشتاددرصد پولشان را گرفته‌‌اند. کادر فنی زحمت کشیدند و بازیکنان با آسیب‌هایی که داشتند بسیار تلاش کردند. هواداران بسیار حمایتمان کردند، حتی هنگامی که باختیم. امیدوارم برای سال آینده باشگاه ایفاسرام زودتر استارت بزند و نتایج قابل قبولی کسب شود که دل هواداران اردکانی هم شاد شود. شاید سال بعد استان یزد سه سهمیه در لیگ برتر داشته باشد. امیدوارم این اتفاق خوب در این استان بیفتد و تنور والیبال یزد داغ شود.

طلوع‌کیان درباره صحنه‌های ویدیوچک توضیح داد: در صحنه‌ای مهدوی خطای تور کرد و داور به نفع ما سوت زد. خواستیم تصویر را نشان دهند که توپ اول زمین خورده است، اما گویا امکان نشان دادن تصویر را نداشتند. در بخشی از بازی هم ترکیب جدیدی داشتیم که داور خطای ترکیب گرفت. این داور در میانمار همراه ما بوده و دیده که در مسابقات نوجوانان از سوی تیم ملی ژاپن این اتفاق رخ داده است. دوست داشتم علایی با مطالعه بیشتر می‌‌آمد و آن امتیاز را از ایفاسرام نمی‌گرفت. در مجموع کار داوری خوب بود و من این را به حساب این می‌گذارم که کمی پیچیده بازی می‌کنیم و کار داوران سخت می‌شود.

وی در مورد عدم موفقیت ایفاسرام در مهار امیر غفور هم گفت: همه کاری کردم که غفور مهار شود. دفاع منطقه چهار ایفاسرام که مباشری و مسافر هستند حدود 192 سانت هستند، قطعا غفور ستاره می‌شود. اگر بازیکنی مثل اسفندیار با قد بلند داشتم، این اتفاق رخ نمی‌داد، اما بازیکنانی مثل فرهادی و حق‌پرست را اضافه کردم که دفاع روی تورم خوب شود و از لحاظ دریافت به مشکل خوردم، اما دست تمام بازیکنان درد نکند که تمام تلاششان را کردند.

سرمربی ایفاسرام در پاسخ به این سؤال که آیا در سال بعد هم در تیم ملی همراه بهروز عطایی هست، اظهار کرد: من به نظر آقای عطایی احترام می‌گذارم. دوست صمیمی او هستم و هر زمان که بگوید با تمام توان و قوا و تمرکز تمام انرژی‌ام برای تیم ملی است.

دیدگاه‌ها