کد خبر : 1871770 | 03 اسفند 1401 ساعت 01:28 | 6.5K بازدید | 17 دیدگاه

برای حذف این تیم، نیاز به شگفتی است

فرانکفورت 0-2 ناپولی: مقتدر مثل سری‌آ

ناپولی با برتری 2-0 مقابل فرانکفورت نصف راه صعود به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ را پیمود.

فرانکفورت 0-2 ناپولی: مقتدر مثل سری‌آ

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی و اینتراخت فرانکفورت از ساعت 23:30 برگزار کننده یکی از دو دیدار امشب در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بودند.
در شبی که نگاه اکثر اهالی فوتبال به ورزشگاه آنفیلد و تقابل فینالیست‌های دوره قبلی چمپیونزلیگ بود، صدرنشین بلامنازع سری آ در ورزشگاه دویچه بانک پارک، میهمان فرانکفورت، تیم ششم بوندس لیگا بودند و موفق شدند با ارائه یک بازی کاملا برتر، این تیم را با نتیجه 2-0 بر صفر شکست دهند.

1804454

فرانکفورت بازی را بهتر شروع کرد و در همان دقایق نخست با درخشش کولو موآنی قصد باز کردن دروازه حریف را داشت اما موفق به این کار نشد. رفته رفته ناپولی به بازی مسلط شده و حملات خطرناکی را طراحی کرد که در دقایق پایانی سرانجام به گل ختم شد.

در دقیقه 35 بود که لوزانو با فرار از آفساید، تیر دروازه فرانکفورت را در موقعیت تک به تک لرزاند و در حالی که توپ می رفت از محوطه جریمه خارج شود، روی خطای بی مورد مدافع میزبان، تعادل اوسیمن بهم ریخت و داور اعلام ضربه پنالتی کرد. خویچا کواراتسخلیا پشت این ضربه ایستاد اما نتوانست آن را گل کند و دروازه بان با سیوی دیدنی دروازه تیمش را نجات داد.

1804455

چند دقیقه بعد اما بالاخره ناپولی به خواسته خود رسید و این بار اوسیمن بود که در دهانه دروازه و روی پاس لوزانو، با بغل پایی دقیق دروازه حریف را باز کرد تا شاگردان لوچانو اسپالتی با برتری یک بر صفر راهی رختکن شوند.

ناپولی نیمه دوم را بهتر از حریف آغاز کرد و در دهمین دقیقه می توانست به گل دوم برسد اما تراپ ضربه کواراتسخلیا در موقعیت تک به تک را به خوبی مهار کرد. دقایقی بعد روی یک خطای بسیار شدید کولو موآنی با کارت قرمز داور مواجه شد تا میزبان ده نفره شود.

1804457

با وجود یک یار بیشتر این تیم حملات خود را ادامه داد و در دقیقه 65 روی شوت کات دار و زمینی دی لورنزو از داخل محوطه جریمه برای بار دوم موفق به گشودن دروازه میزبان شد. فرانکفورت بعد از دریافت گل دوم و با توجه به تعداد بازیکن کمتر، نتوانست دروازه حریف را باز کند و با قبول شکست 2-0 در خانه، در آستانه حذف قرار گرفت؛ البته اگر کامبک و شگفتی خاصی در بازی برگشت شاهد نباشیم.

1804458

دیدگاه‌ها