کد خبر : 1871869 | 03 اسفند 1401 ساعت 16:00 | 26.7K بازدید | 14 دیدگاه

داوری‌ها در نوکمپ مشکوک بود

رومینیگه: با شنیدن خبر بارساگیت خنده‌ام گرفت!

کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، واکنش جالبی به قضیه بارساگیت نشان داد.

رومینیگه: با شنیدن خبر بارساگیت خنده‌ام گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته فاش شد که بارسلونا به مدت 17 سال به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، پول پرداخت می‌کرده و در مجموع 6.6 میلیون یورو به حساب او واریز کرده است. این قضیه بازتاب گسترده‌ای داشت و تحقیقات دادستانی و پلیس اسپانیا نیز شروع شده است.

1802600

کارل هاینس رومینیگه در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت و در مورد بارساگیت گفت: «باور کنید وقتی خبر را شنیدم، خنده‌ام گرفت. البته از آن تعجب نکردم چون هر بار با بارسا در اسپانیا بازی می‌کردیم، حس عجیبی نسبت به داوری‌ها داشتم.»

رومینیگه همچنین بار دیگر به خریدهای نجومی باشگاه‌های انگلیسی انتقاد کرد: «تنها لیگ زنده و پویای حال حاضر دنیا از لحاظ اقتصادی لیگ برتر انگلیس است. باشگاه‌های این کشور پول‌های نجومی و غیرمنطقی برای خرید بازیکن هزینه می‌کنند و اغلب خریدها نیز هوشمندانه نیست. ضربه اقتصادی کشورهای دیگر از پاندمی کرونا هنوز ادامه دارد با این حال شاهد هستیم که تیم‌های غیر انگلیسی قهرمان رقابت‌های اروپایی می‌شوند. این یعنی انگلیسی‌ها در خرید بازیکن اشتباهات بزرگی مرتکب شده‌اند و بازار نقل و انتقالات‌شان غیر قابل کنترل شده است.»

دیدگاه‌ها