کد خبر : 1871887 | 03 اسفند 1401 ساعت 17:20 | 19.8K بازدید | 7 دیدگاه

رشفورد: در دوران تن‌هاخ جرأت گل خوردن نداریم!

مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، با ستایش عزم و اراده سرمربی این تیم می‌گوید در دوران تن‌هاخ بر خلاف مربیان پیشین همه بازیکنان یونایتد به دنبال گل نخوردن در تک‌تک بازی‌ها هستند.

رشفورد: در دوران تن‌هاخ جرأت گل خوردن نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که منچستریونایتد فردا در بازی برگشت مرحله حذفی لیگ اروپا در خانه‌اش اولدترافورد میزبان بارسلونا است مارکوس رشفورد، ستاره این روزهای یونایتد، در مصاحبه‌ای به ستایش از مربی‌اش اریک تن‌هاخ پرداخت.

یونایتد علاوه بر امید به قهرمانی در لیگ اروپا حدود یک هفته دیگر شانس این را خواهد داشت که در جام اتحادیه انگلیس به قهرمانی رسیده و به شش سال بی‌جام بودن پایان دهد.

رشفورد که با حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت شیاطین سرخ احیا شده و تا اینجای فصل 24 گل به ثمر رسانده است امروز در آستانه بازی دشوار مقابل بارسلونا در یک مصاحبه درباره او صحبت کرد.

1803427

ستاره انگلیسی یونایتد گفت: "بهترین خصوصیت تن‌هاخ به نظر من عزم و اراده خلل‌ناپذیری است است که دارد. او هیچ چیز را به حال خود رها نمی‌کند و تا زمانی که مطمئن نشود خواسته‌اش انجام می‌شود دست برنمی‌دارد. اگر در یک مسابقه 2-0 یا حتی 3-0 جلو باشیم و گل بخوریم همه می‌دانند که اریک عصبانی می‌شود و گل خوردن را راحت قبول نمی‌کند.

این روحیه و عزم و اراده او به تیم هم تسری پیدا می‌کند. حالا حتی من و بقیه بچه‌های خط حمله آرزو داریم که داوید دخیا و خط دفاعی در هر بازی کلین‌شیت ثبت کنند. وقتی تیم 1-0 جلو است همه می‌دانند که گل نخوردن خیلی مهم است. ولی در گذشته وقتی 4-0 جلو بودیم برای کسی مهم نبود که تیم یک گل هم دریافت کند. ولی در دوران اریک ما در هیچ شرایطی اجازه گل خوردن نداریم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم که دروازه تیم باز نشود."

1803444

دیدگاه‌ها