کد خبر : 1871899 | 03 اسفند 1401 ساعت 18:17 | 21.7K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای آرائوخو بعد از انتقاد از ناچو: توییترم هک شده بود!

رونالد آرائوخو، ستاره بارسا، که دیشب در جریان دیدار رئال مادرید و لیورپول توییتی انتقادی علیه ناچو منتشر کرده بود مدعی شد حساب توییتری او هک شده بود.

ادعای آرائوخو بعد از انتقاد از ناچو: توییترم هک شده بود!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیشب رئال مادرید و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یکی از مسابقات بزرگ و کلاسیک فوتبال اروپا توجه زیادی به خود جلب کرده بود و در شبکه‌های اجتماعی هم به شدت مورد توجه بود.

تا جایی حتی بازیکنان بارسلونا این بازی را از نزدیک دنبال کرده و به اتفاقات آن واکنش نشان می‌دادند. رونالد آرائوخو یکی از این بازیکنان بود. دیشب توییتی عجیب از این مدافع اروگوئه‌ای بارسا منتشر شد که در آن از ناچو، بازیکن رئال، انتقاد کرده بود.

آرائوخو در واکنش به این توییت و اعتراض‌های گسترده هواداران رئال مادرید مدعی شد حساب توییتری او هک شده بود.

دیشب و در جریان دیدار رئال و لیورپول این توییت توسط آرائوخو منتشر شد: "ناچو چه اشتباهی کرد! او خواب است. این اشتباه اوضاع را حسابی به هم می‌ریزد." کمی بعد از انتشار این توییت موجی اعتراضی علیه آرائوخو به راه افتاد و هواداران رئال از او خواستند به تیم خود بپردازد و با بازیکن رئال کاری نداشته باشد.

1804717

شماره 4 بارسا کمی بعد در دفاع از خود مدعی شد که این توییت بدون تائید و اجازه او منتشر شده بود. توییت آرائوخو زمانی منتشر شد که رئال از لیورپول 2-0 عقب افتاده بود ولی در نهایت موفق شد این بازی را 5-2 به سود خود پایان دهد.

آرائوخو در واکنش به توییت بحث‌برانگیز خود توییتی جدید منتشر کرد و نوشت: "حساب من هک شده بود. از همه دنبال‌کننده‌ها و هواداران عذرخواهی می‌کنم. حالا همه چیز تحت کنترل است."

1804718

مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا توییت جنجالی دیشب خود علیه ناچو را پاک کرده است.  

دیدگاه‌ها