کد خبر : 1871902 | 03 اسفند 1401 ساعت 18:32 | 32K بازدید | 31 دیدگاه

انتقاد عجیب از نیمار: او هر چه باشد فوتبالیست نیست!

فلیکس ماگات، سرمربی سابق بایرن مونیخ، با انتقادی بی‌سابقه از نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، می‌گوید نیمار هر چه باشد فوتبالیست نیست.

انتقاد عجیب از نیمار: او هر چه باشد فوتبالیست نیست!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار که بار دیگر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و این بار از ناحیه مچ پا با آسیب مواجه شده است به خاطر همین مصدومیت دیدار تیمش پاری سن ژرمن با بایرن مونیخ در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.

فلیکس ماگات، سرمربی کهنه‌کار آلمانی که سابقه هدایت بایرن مونیخ را دارد، در انتقادی بی‌سابقه از این ستاره برزیلی می‌گوید غیبت نیمار در مقابل بایرن مونیخ نه تنها این تیم آلمانی را خوشحال نمی‌کند بلکه حضور نیمار برای باواریایی‌ها مفید بود چرا که می‌توانستند از تنبلی و شرکت نکردن او در کارهای دفاعی برای ضربه زدن به پی‌اس‌جی استفاده کنند. ماگات می‌گوید پشتکار همیشه بر استعداد غلبه می‌کند، به خصوص زمانی که استعداد اهل تلاش نباشد.

1744741

ماگات که درباره دیدار برگشت بایرن و پاری سن ژرمن با شبکه اسکای صحبت می‌کرد گفت: "نیمار از نظر کیفیت و عملکرد در میدان هر چه باشد فوتبالیست نیست. عملکردی که هفته گذشته در بازی رفت دو تیم از نیمار دیدیم به نظر من متعلق به مکتب قدیم فوتبال بود. من بازیکنی را قبول دارم که به تیمش کمک کند تا نقشه تاکتیکی تیم به موفقیت برسد. اینکه نیمار تکنیک خوبی دارد درست است ولی فراموشش کنید. کسی با تکنیک، فوتبالیست نمی‌شود. پشتکار استعداد را مغلوب می‌کند به خصوص وقتی که استعداد اهل تلاش نباشد."

1803477

مربی کهنه‌کار آلمانی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: "به همین خاطر است که معتقدم غیبت نیمار اتفاقا به ضرر بایرن است. آن‌ها می‌توانستند از عدم شرکت او در فاز دفاعی تیمش استفاده کنند."

دیدگاه‌ها