کد خبر : 1871933 | 03 اسفند 1401 ساعت 20:14 | 89.8K بازدید | 32 دیدگاه

این نتیجه از قبل مقدر شده بود؛

یک تصویر استثنایی در نقش جهان

هواداران سپاهان باور نداشتند تیم محبوبشان در آماده‌ترین فرم سال‌های اخیر در نقش جهان گل از رقیب سنتی بخورد.

یک تصویر استثنایی در نقش جهان

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان پس از جام جهانی با وجود باخت به پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج و تساوی در ورزشگاه سیروس قایقران برابر شاگردان مازیار زارع وارد فرمی ایده‌آل شد و در هشت مسابقه پیاپی به برتری دست یافت. آنها 6 بازی متوالی را در لیگ بردند تا ضمن پایان اختلاف 5 امتیازی با پرسپولیس در پایان نیم فصل اول، با 3 امتیاز بیشتر به صدر جدول برسند. آنها در همین حین سایپا را در جام حذفی با نتیجه سه بر صفر شکست دادند و زنیت روسیه را هم در نقش جهان با دو گل از پیش‌رو برداشتند.
این نتایج در هفته‌هایی که پرسپولیسی‌ها به خواب زمستانی فرو رفته بودند و صدرنشینی لیگ را واگذار کردند، هواداران سپاهان را امیدوار به پایان شکست‌ناپذیری سرخپوشان در اصفهان کرده بود، اما وقتی سوت پایان حساس‌ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی به صدا در آمد، هواداران سپاهان بی‌صدا و آرام استادیوم را به سمت مقصدهایشان ترک کردند.
پرسپولیس در این مسابقه دو بار پیش افتاد. گل‌به‌خودی دانیال و ضربه فرشاد احمدزاده مقابل دروازه خالی بیرانوند اما آنها را به بازی برگرداند تا کار به وقت‌های اضافی بکشد.

1804774

در وقت‌های اضافی اما خیلی زود تکلیف مسابقه روشن شد. ابتدا سیامک نعمتی بود که روی حرکت و نفوذ تماشایی امیری گل سوم را وارد دروازه سپاهان کرد و در ادامه دفاع پیش‌کشیده سپاهان که چندبار جا مانده بود، روی یک کار عمقی دیگر با تکل سیاوش یزدانی مغلوب شد تا با اخراج این بازیکن، پنالتی دوم گولسیانی و 4 گله شدن سپاهان عملا کار برای بازگشت غیرممکن شود.
پس از ثبت گل چهارم لحظاتی از سپاهانی‌ها توسط کارگردان تلویزیونی شکار شد که در این تصویر ثبت شده توسط وحید مومن‌زاده هم به وضوح مشخص است؛ جایی که هواداران پرشمار سپاهان در وضعیتی که باورش ندارند قرار گرفته‌اند و چاره‌ای جز کنار آمدن با آن پیش‌روی آنها قرار ندارد.

دیدگاه‌ها