کد خبر : 1871943 | 03 اسفند 1401 ساعت 20:58 | 17.1K بازدید | 20 دیدگاه

کان: بوندس‌لیگا را مثل قبل تک‌قطبی می‌کنیم

اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، می‌گوید اشتباهات این تیم کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را پرهیجان کرده، ولی باواریایی‌ها می‌خواهند هر چه سریع‌تر به روال همیشگی، یعنی حکمرانی بر این لیگ، برگردند.

کان: بوندس‌لیگا را مثل قبل تک‌قطبی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در حال حاضر با امتیاز برابر با دورتموند و یونیون برلین و به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول بوندس‌لیگا ایستاده روز یکشنبه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل بوندس‌لیگا به مصاف یونیون برلین می‌رود.

درحالی‌که خیلی‌ها در آلمان از دیدار بایرن و یونیون به عنوان فینالی زودرس برای این فصل یاد می‌کنند، اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، در مصاحبه‌ای با نشریه کیکر اعلام کرد کورس قهرمانی در لیگ آلمان تنها به دلیل اشتباهات تیمش هیجان‌انگیز شده، ولی آنها می‌خواهند هر چه سریع‌تر اوضاع را به روال سابق برگردانند و حاکم بلامنازع بوندس‌لیگا شوند.

1804791

بایرن توان فتح بزرگترین جام‌ها را دارد
در حال حاضر در تعیین‌کننده‌ترین برهه از فصل قرار داریم. البته هدف ما همیشه باید ارائه بهترین عملکرد ممکن باشد. تیم باید مرتب عالی کار کند و فراز و نشیب نداشته باشد. در این هیچ شکی نیست که ما همین حالا توان فتح جام‌های بزرگ را داریم.

در چمپیونزلیگ خوب بوده‌ایم، در بوندس‌لیگا نه چندان
مهم اراده و اشتیاق صددرصدی است. در عین حال تیم باید آرامش داشته باشد. اگر بتوانیم ترکیب این عوامل را در زمین هم ببینیم، هیچ تیمی نمی‌تواند ما را شکست بدهد. امسال در چمپیونزلیگ عملکردی ثابت و کم فراز و نشیب داشته‌ایم، ولی در بوندس‌لیگا کمتر اینطور بوده‌ایم.

بازی حساس مقابل یونیون برلین
به خاطر اینکه امتیازهای زیادی از دست دادیم، که نباید از دست می‌رفت، کورس قهرمانی در حال حاضر خیلی پرهیجان شده است. البته می‌دانم خیلی‌ها از این بابت خوشحالند. ولی ما در بایرن مونیخ می‌خواهیم هر چه سریع‌تر وضعیت لیگ آلمان مثل سابق شفاف بشود. تلاش برای رسیدن به این هدف از بازی مقابل یونیون برلین آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها