کد خبر : 1871946 | 03 اسفند 1401 ساعت 21:13 | 48.2K بازدید | 22 دیدگاه

تعویض بدموقع دانشگر، تیری بر قلب دفاع سپاهان

می‌توان گفت که تعویض محمد دانشگر یکی از عوامل ضعف خط دفاعی سپاهان برابر پرسپولیس بود.

تعویض بدموقع دانشگر، تیری بر قلب دفاع سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می‌رسید تأثیرگذاری محمد دانشگر روی گل تساوی سپاهان باعث شود که تیم‌ ژوزه مورایس در ادامه بازی، دست برتری را داشته باشد، اما عکس این موضوع رخ داد و مصدومیت مدافع باتجربه زردپوشان اصفهانی، تیری بر قلب خط دفاعی این تیم بود.

پس از ارسال دیدنی امید نورافکن به روی دروازه، ابتدا تصور می‌شد که این محمد دانشگر بوده که گل مساوی را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرده است. اما مرور تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که دانیال اسماعیلی‌فر مرتکب این اشتباه شده و خوشحالی بی حد و حصر مدافع سابق استقلال، تنها بخاطر باز شدن دروازه رقیب بوده است.

دانشگر که در دیدارهای گذشته عملکرد خوبی در خط دفاعی سپاهان داشته بود، با حضور به موقع در محوطه جریمه پرسپولیس، اسماعیلی‌فر را وادار به اشتباه کرد و شاید بتوان گفت که اگر بازیکن پرسپولیس هم نبود، او می‌توانست قفل دروازه حریف را باز کند.

اما درست دقایقی پس از این گل بود که مصدومیت بدموقع دانشگر باعث شد تا ژوزه مورایس مجبور شود بین دو نیمه تغییراتی را در خط دفاعی تیمش ایجاد کند و نیلسون جونیور جای این بازیکن را در ترکیب سپاهان گرفت.

با خروج دانشگر، یزدانی و نیلسون زوج خط دفاعی سپاهان را تشکیل دادند که البته در برابر حملات حریف موفق عمل نکردند و دروازه این تیم در نیمه دوم، سه مرتبه باز شد تا عدم حضور این مدافع در ترکیب زردپوشان اصفهانی بیش از هر زمان دیگری حس شود.

1804797

دیدگاه‌ها