کد خبر : 1871947 | 03 اسفند 1401 ساعت 21:18 | 38.4K بازدید | 26 دیدگاه

شایعه در فرانسه: حضور زیدان در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن

یک خبرنگار فرانسوی مدعی شد زین‌الدین زیدان به دعوت پی‌اس‌جی در این باشگاه حضور یافته و احتمال منصوب شدن او به عنوان سرمربی این تیم به جای کریستوف گالتیه بالاست.

شایعه در فرانسه: حضور زیدان در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، چند روزی است که در رسانه‌های فرانسوی گزارش‌های مختلفی درباره احتمال منصوب شدن زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی پاری‌سن‌ژرمن مطرح شده است. امروز یک خبرنگار فرانسوی مدعی شد زیدان به دعوت مدیران باشگاه در مجموعه تمرینی این تیم حضور یافته و این واقعیت احتمال نشستن او روی نیمکت این تیم را افزایش داده است.

این در حالی است که هنوز خبری از قطع همکاری باشگاه پاریسی با سرمربی فعلی‌اش، کریستوف گالتیه، مخابره نشده است.

1804794

زیدان در ماه مه 2021 رئال مادرید را ترک کرد و از آن زمان تا امروز بدون تیم بوده است. او مشخصا تمایل داشت سکان هدایت تیم ملی فرانسه را به عهده بگیرد، ولی بعد از تمدید قرارداد دیدیه دشان ناامید شد.

تابستان گذشته بعد از تلاش‌های پی‌اس‌جی برای به خدمت گرفتن زیدان او به این تیم پاسخ منفی داد و در نهایت پاریسی‌ها کریستوف گالتیه را استخدام کردند. ولی آیا پی‌اس‌جی سرانجام موفق به کسب رضایت زیزو شده است؟

تیبو وزیریان، خبرنگار فرانسوی، امروز گزارش داد که زیدان در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن دیده شده است. او در این باره گفت: "زیزو در پاریس بوده است و در روزهای اخیر بارها به پایتخت سفر کرده. او این روزها مرتب بین پاریس و مادرید در سفر است. منابع من می‌گویند زیدان در مجموعه تمرینی پی‌اس‌جی حضور یافته است".

دیدگاه‌ها