کد خبر : 1871952 | 03 اسفند 1401 ساعت 22:01 | 49.9K بازدید | 24 دیدگاه

چند سانتی‌متری که سپاهان به آن نیازمند بود (عکس)

پیام نیازمند اگر موفق به مهار پنالتی دوم گولسیانی می‌شد، شاید جریان بازی در وقت‌های اضافی به شکل دیگری پیش می‌رفت.

چند سانتی‌متری که سپاهان به آن نیازمند بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس خیلی زود روی حرکت انفرادی وحید امیری که به پاسی شسته و رفته برای سیامک نعمتی تبدیل شد، در 15 دقیقه اول وقت‌های اضافی از سپاهان پیش افتاد و درحالی‌که شاگردان مورایس در تلاش برای بازگشت به جریان بازی بودند و این بازی دشوار مدافعین میزبان را خسته کرده بود، یک پاس عمقی به فضای پشت مدافعین سپاهان سبب شد تا برخلاف یکی-دو بار قبلی که سپاهان نجات پیدا کرده بود، این بار سیاوش یزدانی مجبور به خطای پنالتی روی پریرا شود و اخراج را به جان بخرد.
گولسیانی چند ثانیه بعد پشت توپ ایستاد و ضربه خود را به سمت چپ نیازمند زد. سنگربان سپاهان که جهت پنالتی اول بازیکن گرجستانی سپاهان را تشخیص نداده بود، این مرتبه تمام تمرکز خود را جمع کرد تا بتواند تیمش را در زمین نگه دارد، ولی درحالی‌که جهت ضربه هم‌تیمی سابقش را درست تشخیص داده بود، فقط چند سانتی‌متر کم آورد تا برای دومین مرتبه هم مقابل مدافع پرسپولیس مغلوب شود.
پس از رقم خوردن این گل سپاهان برای بازگشت به مسابقه تلاش کرد، ولی 10 نفره بودن شرایط را برای آنها دشوار کرده بود و درنهایت هم مسابقه دو تیم با پیروزی 4 بر 2 شاگردان گل‎‌محمدی تمام شد.
عکس از یاسر جمالی

1804803

دیدگاه‌ها