کد خبر : 1871978 | 04 اسفند 1401 ساعت 01:31 | 10.1K بازدید | 3 دیدگاه

کار صعود شاگردان پپ گره خورد

لایپزیش 1-1 سیتی: در انتظار طوفان اتحاد

دیدار تیم‌های لایپزیش و سیتی با تساوی 1-1 به پایان رسید تا سرنوشت صعود به بازی برگشت موکول شود.

لایپزیش 1-1 سیتی: در انتظار طوفان اتحاد

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش در یکی از بازی‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23:30 در ورزشگاه ردبول آرنا مقابل منچسترسیتی به میدان رفت و توانست به نتیجه ارزشمند 1-1 مقابل این تیم دست یابد.

شاگردان پپ گواردیولا که در لیگ برتر انگلیس، رقابت داغی برای صدرنشینی با آرسنال دارند، امشب در خانه لایپزیش کاملا تیم برتر میدان بودند و کار را تهاجمی شروع کردند.
آنها روی ضربه سر دیاز اولین موقعیت جدی بازی را در دقیقه 14 روی دروازه لایپزیش ایجاد کردند؛ موقعیتی که با واکنش به موقع بلاسویچ از دست رفت.

بعد از چند موقعیت ناموفق، سیتی سرانجام در دقیقه 27 به گل رسید. ریاض محرز روی پاس گوندوغان در نزدیکی محوطه جریمه صاحب توپ شد و بعد از یک حرکت پا به توپ کوتاه، با ضربه ای کات دار، در حالی که گلر حریف فقط یک تماشاگر بود، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا نتیجه یک بر صفر به سود میهمان شود.

1804841

در دقایق باقیمانده نیمه اول سیتی برتری خود را حفظ کرد، هرچند در آخرین لحظات، لایپزیش کمی بهتر عمل کرد اما در نهایت بازی با حساب یک بر صفر به پایان رسید. نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که میزبان برای زدن گل تساوی حلقه محاصره را تنگ تر کرده بود.

اولین موقعیت جدی این نیمه را در دقیقه 55 شاهد بودیم که شوت زمینی و خطرناک بنیامین هنریکس از سمت راست محوطه جریمه با اختلافی ناچیز از کنار دروازه سیتی عبور کرد تا خطر گل تساوی از بیخ گوش شاگردان پپ رد شود. یک دقیقه بعد از این موقعیت و روی یک ارسال از سمت چپ می رفت دروازه سیتی دوباره تهدید شود که ادرسون با پرشی بلند، توپ را به موقع قطع کرد.

1804843

در دقیقه 67 هالند فرصت خوبی برای دو برابر کردن اختلاف داشت ولی ضربه او در موقعیت تک به تک در حالی که گلر حریف فقط یک تماشاگر بود، راهی اوت شد. تنها یک دقیقه بعد از این موقعیت بود که لایپزیش به گل رسید. روی یک پاسکاری کوتاه در ضربه کرنر و سانتر زیبای هالستنبرگ، ژوسکو گواردیول با پروازی بلند و ضربه سری غیرقابل مهار دروازه ادرسون را باز و نتیجه را 1-1 کرد.

1804842

چند دقیقه بعد از گل تساوی لایپزیش، گوندوغان با شوتی کات دار می رفت بازهم سیتی را پیش بیاندازد اما گلر حریف به زیبایی ضربه او را مهار کرد. سیتی که برای برد راهی آلمان شده بود، در دقایق باقیمانده تلاش های دیگری نیز برای باز کردن دوباره دروازه لایپزیش داشت اما هیچ یک به نتیجه ختم نشد تا بازی دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان برسد. حالا باید منتظر بازی برگشت و طوفان شاگردان پپ در ورزشگاه اتحاد باشیم.

1804844

دیدگاه‌ها