کد خبر : 1871980 | 04 اسفند 1401 ساعت 01:52 | 27.5K بازدید | 8 دیدگاه

حتی بالاتر از کریستیانو رونالدو و گل‌های معروفش

ستاره لایپزیش برای گلزنی پرواز کرد (عکس)

مدافع جوان لایپزیش یک گل حساس در بازی امشب مقابل سیتی زد و در انجام وظایف تخصصی اش نیز کم نقص بود.

ستاره لایپزیش برای گلزنی پرواز کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه حریفی به میدان رفت که در ترکیب خود یکی از آماده ترین مدافعان حال حاضر دنیا را داشت؛ ژوسکو گواردیول در این دیدار مطابق انتظار خوش درخشید و بهترین بازیکن تیمش بود.

بعد از درخشش در جام جهانی 2022 و با وجود داشتن قرارداد با لایپزیش تا پایان سال 2024 و بند فسخ 110 میلیون یورویی این بازیکن، باشگاه‌های مطرح اروپایی بسیاری از جمله چلسی، لیورپول و خود سیتی خواهان جذب او هستند. گواردیول با درخشش در بازی امشب تیمش دوباره ثابت کرد که صف طولانی مشتریانش، بی دلیل نیست.

1804855

گواردیول که به تازگی وارد 21 سالگی شده، فراتر از سنش بازی می‌کند. او مقابل مهاجمان سرشناس سیتی که ارلینگ هالند، سرآمدشان بود، کم اشتباه و مطمئن ظاهر شد و در طول مسابقه اجازه کمترین ابتکار عمل و ایجاد خطر را به آنها داد تا نقش زیادی در تساوی ارزشمند 1-1 مقابل شاگردان پپ ایفا کند؛ او فراتر از نقش های دفاعی خود، زننده تک گل لایپزیش هم بود.

1804854

تیم آلمانی، نیمه اول بازی با سیتی را با شکست 1-0 به پایان رساند و بعد از چند حمله ناکام در شروع نیمه دوم، بالاخره توانست به گل تساوی برسد. این گل روی ارسال زیبای هالستنبرگ و پرواز بلند مدافع لایپزیش که به ضربه سری غیرقابل مهار منتهی شد به ثمر رسید.

1804853

گواردیول در لحظه به ثمر رساندن گل برای اینکه بالاتر از مدافعان سرشناس سیتی قرار بگیرد، عملا تصمیم به پرواز گرفتن کرد و بعد از طی یک مسیر عمودی قابل توجه، در بالاترین نقطه ممکن، جایی که هیچکس مزاحمش نبود، ضربه سر منجر به گل را به توپ زد تا گلی را به ثمر برساند که معمولا نمونه های مشابهش را از کریستیانو رونالدو دیده بودیم؛ البته به نظر می رسد که پرواز او حتی بلندتر از فوق ستاره پرتغالی و گل های معروفش بود.

1804852

دیدگاه‌ها