کد خبر : 1871987 | 04 اسفند 1401 ساعت 08:05 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

چالهان اوغلو: عادی بود و بعدا به آن خندیدیم!

یک هورمون، مقصر دعوای دو اینتری (عکس)

چالهان اوغلو و اونانا در مورد دعوای عجیب بازیکنان اینتر در جریان بازی با پورتو توضیحاتی را ارائه کردند.

یک هورمون، مقصر دعوای دو اینتری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان به لطف گل دیرهنگام روملو لوکاکو موفق شد در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو به برتری دست یابد. درگیری آندره اونانا و ادین ژکو از اتفاقات عجیب این دیدار بود.

این درگیری کمتر از دو هفته بعد از مشاجره تند بارلا و لوکاکو رخ داد تا برخی‌ها اوضاع حاکم بر اینتر را متشنج ارزیابی کنند. این بار در حالی که اونانا و ژکو با خشم سر یکدیگر فریاد می‌زدند، هاکان چالهان اوغلو خیلی سریع وارد عمل شده و با گرفتن دهان دروازه بان تیمش که مدام عبارت "خفه شو" را تکرار می‌کرد، از بدتر شدن اوضاع جلوگیری کرد.

بعد از پایان بازی اما چالهان اوغلو خیلی عادی از لحظه یاد شده صحبت کرده و تاکید کرد که مشکلی خاصی نبود: "این یک اتفاق بسیار عادی بود. ما در لیگ قهرمانان هستیم، جایی که همه می‌خواهند برنده شوند. ما به اتفاقی که رخ داد خندیدم چون این چیزها زمانی اتفاق می‌افتد که آدرنالین خون بالا می‌رود."

1804880

در حالی که ادین ژکو ترجیح داد صحبتی در خصوص درگیری یاد شده انجام ندهد، اونانا اما مثل هاکان با انداختن تقصیر گردن آدرنالین گفت: "این چیزها در بازی اتفاق می‌افتد و عادی است. فشار کار در آن لحظات بالاست و اگر آدرنالینی که موجب عصبانیت می‌شود به ما کمک می‌کند تا بازی‌ها را همانطور که امشب بردیم، ببریم، پس چیز خوبی است!"

درگیری دو بازیکن اینتر در جریان بازی با پورتو زمانی شروع شد که اونانا در یک صحنه به داور اعتراض کرد و در همین حین ژکو از او خواست ساکت باشد و به دروازه اش بازگردد تا بازی را از سر بگیرد. در واکنش به این خواسته ژکو، دروازه بان اینتر با عصبانیت از او خواست تا ساکت باشد و برای لحظاتی با هم تیمی بوسنایی‌اش به درگیری لفظی پرداخت.

دیدگاه‌ها