کد خبر : 1872020 | 04 اسفند 1401 ساعت 11:53 | 47.2K بازدید | 19 دیدگاه

گواردیولا: شاید دیوانه شدم و با 9 مهاجم بازی کردم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که لایپزیش در زمین از آنها بهتر بوده و شاید پیروزی برابر این تیم نیازمند دیوانگی باشد.

گواردیولا: شاید دیوانه شدم و با 9 مهاجم بازی کردم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در بازی رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیش رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد. 
سیتیزن‌ها گل اول این بازی را توسط ریاض محرز به ثمر رساندند اما نتوانستند از تک گلی که زده بودند دفاع کنند و در نهایت در حالی که لایپزیش شایسته باز کردن دروازه سیتی بود در دقیقه 70 به گل رسید تا بازی با نتیجه مساوی تمام شود و همه چیز به بازی برگشت موکول شود. 
یکی از اتفاقات جالبی که در جریان این بازی رخ داد این بود که گواردیولا برای اولین بار در طول دروان حضورش روی نیمکت سیتی هیچ تعویضی انجام نداد. 

1804877

او در توضیح این تصمیمش به خبرنگاران گفت: «من پنج تعویض دارم. چنین چیزی به این معنا نیست که من باید تعویض کنم. واقعا از عملکرد بازیکنانم راضی بودم. لایپزیش را به صورت کامل تحلیل کرده بودم و می‌دانستم که به چنین کنترلی روی بازی نیاز داریم چون آنها با شش بازیکن در خط حمله بازی می‌کردند.»
گواردیولا با تمجید از بازی خوب تیم حریف اظهار داشت: «ما تیمی نداریم که بتوانیم در تغییر فاز از دفاع به حمله یا برعکس با آنها رقابت کنیم. آنها بهتر از ما هستند، آنها سریع‌تر هستند. تیم‌های آلمانی همیشه در این شرایط بهتر از ما هستند. ما باید کنترل بسیاری روی بازی داشته باشیم. با این حال شاید در بازی برگشت دیوانه شدم و با 9 مهاجم بازی کردم.»

دیدگاه‌ها