کد خبر : 1872031 | 04 اسفند 1401 ساعت 12:52 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

حسینی میانگین سنی پیکان را 4، 5 سال پایین آورد

کاظمی: بازی در ارومیه مثل فوتبال‌های دهه 40 بود!

مدافع راست پیکان معتقد است این تیم جوان شرایط مناسبی دارد و در آینده هم برای کسب موفقیت‌های بیشتر تلاش خواهد کرد.

کاظمی: بازی در ارومیه مثل فوتبال‌های دهه 40 بود!

به گزارش "ورزش سه"، پیکان با حذف کردن نود ارومیه به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کرد. محمدعلی کاظمی مدافع راست خودروسازان در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی سختی بود، آقا مجتبی(حسینی) و کادرفنی برای این بازی برنامه داشتند، زمین وضعیت مناسبی نداشت اما خدا را شکر توانستیم این بازی بیرون از خانه را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. سعی می‌کنیم بازی‌های بعدی خودمان در لیگ و حذفی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او در مورد حواشی این دیدار ادامه داد: بازی پرحاشیه‌ای بود، بعد از بازی هم چند نفر از هواداران تیم حریف به داور حمله کردند، بعد از سوت پایان سریع به رختکن رفتیم که با ما درگیر نشوند‌. این اتفاقات در فوتبال جالب نیست. به نظرم قضاوت داور خوب بود‌ و شجاعانه سوت می‌زد.

این بازیکن در رابطه با وضعیت زمین ورزشگاه تختی ارومیه‌ عنوان کرد: وضعیت زمین افتضاح بود. قبل از شروع بازی مسئولان ورزشگاه به شکل عجیبی مشغول آماده سازی زمین بودند. نقطه‌های پنالتی و نقطه وسط زمین با اسپری قرمز مشخص کردند و در قسمت هایی از زمین ماسه و گچ ریختند. یکی از بازیکنان ما به خاطر شرایط بسیار بد زمین مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. خدا را شکر که با مصدومیت جدی رو به رو نشدند. تصویربرداری این بازی هم شبیه بازی‌های دهه ۴۰ بود!

کاظمی درباره عملکرد خودش و فیکس شدن بعد از گلزنی به سپاهان اظهار داشت: بعد از بازی حساس با سپاهان که توانستم یک گل بزنم و یک نجات دروازه داشته باشم، آقا مجتبی به من اعتماد کرد و فرصت بیشتری در اختیار من گذاشت. هر موقع کادرفنی صلاح بدانند برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم.

وی در خصوص بازی هفته آینده پیکان مقابل گل‌گهر افزود: بازی بسیار سختی در پیش داریم. چرا که در این بازی مهمان هستم و گل‌گهر هم نشان داد چه تیم خوبی است. آنها جایگاه خوبی در جدول دارند اما آقا مجتبی و کادرفنی برای این بازی برنامه دارند و ما برای کسب هر سه امتیاز به سیرجان سفر می‌کنیم.

او در پایان افزود: قبل از حضور آقا مجتبی میانگین سنی تیم بالا بود اما از موقعی که ایشان سکان هدایت پیکان را بر عهده گرفتند، میانگین سنی تیم 4، 5 سال پایین‌تر آمد و الان جوان‌ترین تیم لیگ برتر و حتی آسیا هستیم. آقا مجتبی تیم بسیار جوانی ساختند و اکثر بازیکنان 22، 23 سال سن دارند. تعداد کمی از مربیان در فوتبال ایران جوانگرایی می‌کنند. البته ما بازیکنان با تجربه هم داریم که به تیم خیلی کمک می‌کنند اما تعداد بازیکنان جوان بیشتر است.

دیدگاه‌ها