کد خبر : 1872046 | 04 اسفند 1401 ساعت 13:52 | 42K بازدید | 13 دیدگاه

هالند: باور نمی‌کنم امباپه دو سال از من بزرگتر است

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که درخشش کیلیان امباپه برای بازیکنی به سن او باورنکردنی است.

هالند: باور نمی‌کنم امباپه دو سال از من بزرگتر است

به گزارش "ورزش سه"، هالند یکی از بازیکنانی است که بسیاری او را در کنار امباپه به عنوان دو جانشین اصلی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در فتح دنیای فوتبال می‌دانند. 
این بازیکن از زمان پیوستن به منچسترسیتی در تابستان گذشته به یکی از ستاره‌های این تیم و لیگ برتر تبدیل شده و نمایش درخشان و مهارت فوق العاده‌اش در گلزنی تحسین زیادی را برایش به همراه داشته است. 
با وجود این که بسیاری از فوتبال‌دوستان این دو بازیکن را رقیب یکدیگر در کسب جام‌های قهرمانی و جوایز فردی می‌دانند اما او هیچ مشکلی در تعریف و تمجید از رقیب قدرتمندش ندارد. 

1804961

هالند در گفتگو با شبکه تلویزیونی کانال پلاس درباره امباپه اظهار داشت: «بازیکنان بسیار خوبی در حال حاضر در فوتبال هستند و کیلیان یکی از آنهاست. او بسیار قدرتمند است. فرانسه خوش شانس است که این بازیکن در تیم ملی این کشور بازی می‌کند. من دوست داشتم که او برای نروژی بازی کند. امباپه واقعا بازیکنی باورنکردنی است.»
این ستاره سیتی با اشاره به توانایی‌ها و دستاوردهای این بازیکن اضافه کرد: «او واقعا سریع و بسیار قوی است و این کاری است که سال‌هاست مشغول انجامش است. سنش چقدر است؟ دو سال از من بزرگتر است؟ این دیوانه‌کننده است. گاهی باید به خودتان یادآوری کنید که او هنوز 10 سال دیگر بازی در سطح اول فوتبال را در پیش دارد. او خارق العاده است.»

دیدگاه‌ها